Key-board... Koen, hoe heet dat in Belgie? Toetsenklavier?

Ik weet er alles van ! Wie had er dan ook weer net een paar puntjes meer op school ?Koen weet daar inderdaad ALLES van !
da's ZELF een gatmeter !
Neen, electrische pianoLetter invoer apparaat?
laatste examen ? ik meen me te herinneren dat ik dat was !Ik weet er alles van ! Wie had er dan ook weer net een paar puntjes meer op school ?Koen weet daar inderdaad ALLES van !
da's ZELF een gatmeter !
nee, GTVboy, in één of andere sexclub vrees ik !Draaien mag nooit!!
je steekt um erin... en dan eruit en 90gr draaien en weer erin...
Simpel uitgelegd, maar klopt wel.maar serieus nu: dit toestel meet hoe rond (of niet rond) een holle ruimte is. als je 'm ronddraait in een perfect circelvormig gat ,zal de meter altijd dezelfde uitlezing geven. indien niet, meet je dus coniciteit (door op en neer te bewegen) en ovaliteit (door rond te draaien) op.
Is niet persé nodig, maar als je blok toch openligt, weet je dan ineens zeker dat de cilinders (of Gaten voor AndrettiAh, even snel gekeken en snap hem, je meet dus de vorm van de cylinder, en eigenlijk dus de slijtage.
Is zoiets nodig bij een wederopbouw van een motorblok?
Koen en Michel zien natuurlijk nu een mooi testobject voorbij komen, mijn 16v blokNou jongens, jullie zijn welkom!! Graag zelfs:)
Intussen hebben we het onderwerp wel fantastisch verdraaid:) Van zweedse praktijken komen we vanzelf via gaten en belgen bij een 16v boxerblok tercht:) Briljant!
nee, GTVboy, in één of andere sexclub vrees ik !Draaien mag nooit!!
je steekt um erin... en dan eruit en 90gr draaien en weer erin...
ja, een cylinder slijt langs de werkzijde. Doordat de werkkracht eigenlijk dus niet gelijk verdeeld is (bekijk de stand van je drijfstangen en je snapt 't). Dre, corrigeer me hier als ik er naast zit héIs zoiets nodig bij een wederopbouw van een motorblok?