Zitten erg fraaie kleuren tussen... lastig kiezen, maar da's een luxe probleem

Hoop alleen dat die chromen spiegels er niet komen op komen, dan wordt het net zo'n bekende audi/skoda/vw/... .
Kleur is erg subjectief. Qua kleur ben ik het dan ook niet met je eens. Een beetje opvallende kleur vind ik voor een GT, zeker een kanon als de V6, erg passend. Ik wil niet zeggen dat grijs of zwart niet mooi is, maar ik zou graag iets opvallenders en wat meer keuze hebben. Als ik het kleurenscala, wat er aan schijnt te komen, bekijk is het allemaal donker en/of grijs.Mag een coupé niet chique zijn dan![]()
Ik heb 2 weken geleden een Stromboli grijze GT gekocht, juist omdat het zo elegant en chique is!
Zwart was ook een goed alternatief geweest. Ik moet er niet aan denken om in een knalrode GT rond te rijden.
Ik heb een beetje het gevoel dat de GT door veel mensen te vaak beschouwd wordt als pure sportcoupé.
Het is toch echt een GT; een Gran Turismo; een combinatie van sportieve coupé en luxe reisauto. Daar past een chique uitstraling uitstekend bij.
Naar mijn smaak had Alfa juist wat meer variatie kunnen toevoegen in de rustigere bruin / beige / goud metallic tinten.
En die extra sierstripjes of chromen spiegels die nu wel of niet gaan komen kunnen me al helemaal niet boeien.
Ik stond 2 weken geleden ook met een zak geld bij de Alfa dealer, net als jij Pinin01. En de Alfa dealer had 2 GT's staan (grijs en zwart) waarvan ik de grijze heb uitgezocht.
Die GT heb ik inmidels onder m'n kontNiks wachten. Boter bij de vis
??? he, dan stonden er 2....ik blijf erbij... gt in champagne kleur met 18" oz supertourismo en echte v6.... super mooi!!!!! (stond vorig jaar 1-tje bij de nieuwjaarsreceptie)
Tsja, vond deze kleur idd ook errug bijzonder en kan inmiddels ook beamen dat 18" geweldig staat onder een GT, want heb??? he, dan stonden er 2....ik blijf erbij... gt in champagne kleur met 18" oz supertourismo en echte v6.... super mooi!!!!! (stond vorig jaar 1-tje bij de nieuwjaarsreceptie)
Want GT girl was er ook met haar GT en die heeft in de winter de 17" GTA velgen, maar ook Luce di Amalfi ("champagne")
Nou, bij dezen dan: de hierboven beschreven GT in de winterTsja, vond deze kleur idd ook errug bijzonder en kan inmiddels ook beamen dat 18" geweldig staat onder een GT, want heb
die van GT-girl van de zomer in levende lijve mogen bewonderen
O, maar dat is prima. Gelukkig maar dat iedereen zijn eigen voorkeur heeft.Kleur is erg subjectief. Qua kleur ben ik het dan ook niet met je eens.
Nope, zie een paar bijdragen boven (+foto!), zelfde naam ook in NLzou het waarschijnlijk Gris Luce di Amalfa (kleur 235) zijn geworden (heet in Nederland waarschijnlijk anders).