jij weet meer dan je zegt!!!Niet, systeem maakt gebruik van dezelfde injector...

Is dat bewuste systeem waar je het over hebt al te koop/op de markt/in productie dan?
jij weet meer dan je zegt!!!Niet, systeem maakt gebruik van dezelfde injector...
Dit is helaas als sinds jaar en dag de policy van Fiat/Alfa...Goh, leuke ontwikkeling.
Ik was gisteren bij een van de Galleria's (of beter de enige Galleria?) en daar hoorde ik dat voor de MultiAir's er geen LPG zou zijn.
Voor de niet-direct ingespoten varianten zou na montage van LPG de garantie vervallen?
Ik heb er (gelukkig) geen verstand van, maar dit klonk mij toch wel vreemd in de oren.
Groeten, Hylke
De Fiat Groep staat zelfs al 2 jaar op nummer 1 op de lijst van de minste CO2 uitstoot:Alfa is goed bezig! Ze hebben eindelijk door dat uitstoot belangrijk is. Zie de Mito's die nu met A-label leverbaar zijn. Komt het dan toch nog goed?
Ooh, sneakyKlopt, maar het zit er hard aan te komen
Het duurde even, maar het antwoord is er:Ik heb Alfa NL al een mailtje gestuurd met de vraag of er plannen zijn.
Hartelijk dank voor het sturen van uw e-mail. Wat betreft uw vraag kunnen wij u als volgt informeren.
Vooralsnog is niet bekend of er een Mito op de Nederlandse markt zal worden geintroduceerd met af fabriek LPG.
Vriendelijke groet,
Fiat Group Automobiles Netherlands B.V.
Afdeling Customer Relations