Als de eis is na 1500 km uitgerust de auto uitstappen pak ik de GTA. Zo'n supercoole reiswagen, ben er nog niet moe uit gestapt
De Brera kun je prima schakellui rijden, als ze eenmaal in de 3e versnelling zit maalt ze nergens meer om en spuit vooruit!!
In de Brera krijg ik na 300 km wel een enorme blikken je weet wel, als bijrijder wel te verstaan. Maarja zitvlees heb ik ook niet echt
Het is eigenlijk gewoon een luxe coupé en daarom vind ik hoe de Brera zich misdraagt op het circuit niet zo heel erg boeiend, daar is ze niet voor gemaakt
De reden dat ik op dit topic reageerde is dat het me ergert dat hier mensen van alles over de Brera zitten te beweren terwijl ze er nog nooit een km in gereden hebben en al hun wijsheid uit autoblaadjes en tv-programma's halen.
Het is gewoon een superfijne coupé en ze rijdt als een luxe coupé, zelfs wel een stukje sportiever dan je van een luxe coupé mag verwachten.
Als je sportief wilt rijden koop dan een Supertje als je comfortabel en snel wilt zijn met een lekker Alfa-muziekje dan is de Brera een fijne wagen.
We hebben nog geen dag spijt van onze aankoop en ze gaat ook niet vroegtijdig weg.
Ik voer niet voor niets mn onderschrift onder mn postings