ja ja ja ... wrijf het er maar inKever idd
En de volgende keer even je bril poetsen, want het verschil tussen een kever en een echte 8C Monza moet een Alfist toch wel zien lijkt me.

ja ja ja ... wrijf het er maar inKever idd
En de volgende keer even je bril poetsen, want het verschil tussen een kever en een echte 8C Monza moet een Alfist toch wel zien lijkt me.
nou dit klink niet echt als een kever !Het verschil moet je in ieder geval kunnen horen...
Zo'n 8c maakt een bak herrie lijkt mij...
oren uitspuiten werkt beter;) want als je het verschil niet ziet moet je het toch iig horen
ik zou dr ook ingetrapt zijn hoor
Dan is het dus de linkse auto van de foto die ik geplaatst had. Dat hij niet klinkt als een kever wil ik wel geloven omdat je met een andere uitlaat best een volledig ander geluid kunt creeren. Ik wist dat de eigenaar uit de buurt komt. Vandaar mijn bedenkingen. Alhoewel het best mooi geweest zou zijn, een echte 8C in de omgeving.Was het toevallig deze die gespot was?
shit ..... ja die was het .. en ik lees : VW techniekeen Alfa met VW techniek foei !
dacht ik echt iets bijzonders gespot te hebben ... ishet een VW golf met andere opbouw ....
tja .... nu een kever in de buurt ... da's toch andersDan is het dus de linkse auto van de foto die ik geplaatst had. Dat hij niet klinkt als een kever wil ik wel geloven omdat je met een andere uitlaat best een volledig ander geluid kunt creeren. Ik wist dat de eigenaar uit de buurt komt. Vandaar mijn bedenkingen. Alhoewel het best mooi geweest zou zijn, een echte 8C in de omgeving.Was het toevallig deze die gespot was?
shit ..... ja die was het .. en ik lees : VW techniekeen Alfa met VW techniek foei !
dacht ik echt iets bijzonders gespot te hebben ... ishet een VW golf met andere opbouw ....
Hé, geen grapjes over groene Kevers hier hè!Ik had laatst een kever op mijn 156 zitten. Een groene. Toen ik hem wilde pakken vloog ie weg.
Een boel geld voor een..............(ik zreg het niet nog eens.Was het toevallig deze die gespot was?
Grappig argument om de auto interessant te maken: "bekend bij de alfaclub"Was het toevallig deze die gespot was?
De verkoper heeft waarschijnlijk dit topic gelezen dan....Grappig argument om de auto interessant te maken: "bekend bij de alfaclub"Was het toevallig deze die gespot was?
Dan had er gestaan "afgezeken door Alfaclub"De verkoper heeft waarschijnlijk dit topic gelezen dan....Grappig argument om de auto interessant te maken: "bekend bij de alfaclub"Was het toevallig deze die gespot was?