Vond ik ook erg storend. Zeker als je in bezit bent van een 155. Is een 156 nu werkelijk technisch zo veel beter?Leuk filmpje, behalve dan dat hij wel tikje negatief is over de voorgangers van de 156... en semi Clarkson style eventjes moet benadrukken hoe "slecht" die voorgangers zogenaamd wel niet waren.
Ja. Véél beter...Is een 156 nu werkelijk technisch zo veel beter?
Klopt, alleen de V6 van de 156 (24v) is wel een stuk vlotter dan 12v uit de 155 (en heeft een 6 bak die rg lekker schakelt).Ja. een 156 is vele malen beter, technisch en mechanisch, dan de 155! Maar das off topic.
Motorisch geeft het niet zo veel.
En???Klopt, alleen de V6 van de 156 (24v) is wel een stuk vlotter dan 12v uit de 155 (en heeft een 6 bak die rg lekker schakelt).Ja. een 156 is vele malen beter, technisch en mechanisch, dan de 155! Maar das off topic.
Motorisch geeft het niet zo veel.
Het blijven allebei natuurlijk gewoon fiatjes, dat moge duidelijk zijn.
Ik wordt een beetje moe van die belachelijke Fiat opmerkingen steeds.Kwestie van lezenHet ging over de 155 en de 156 in mijn posting ...
En ja, in mijn ogen zijn dat allemaal fiatjes.
I agree. En de 155 heeft in de racewereld voldoende titels behaald, om haar een echte Alfa te mogen noemen.Ik wordt een beetje moe van die belachelijke Fiat opmerkingen steeds.Kwestie van lezenHet ging over de 155 en de 156 in mijn posting ...
Of ze nou semi grappig of serieus bedoeld zijn, ik heb me hier niet als betalend lid aangemeld om constant van de zogenaamde "echte" alfa rijdende clubleden te moeten lezen dat ik een fiat rij.
Je hoort mij immers ook geen opmerkingen maken over al die inferieure oude roestbakken hier waar Mussolini himself nog ingezeten heeft.
you go one with your bad selfIk wordt een beetje moe van die belachelijke Fiat opmerkingen steeds.Kwestie van lezenHet ging over de 155 en de 156 in mijn posting ...
Of ze nou semi grappig of serieus bedoeld zijn, ik heb me hier niet als betalend lid aangemeld om constant van de zogenaamde "echte" alfa rijdende clubleden te moeten lezen dat ik een fiat rij.
Je hoort mij immers ook geen opmerkingen maken over al die inferieure oude roestbakken hier waar Mussolini himself nog ingezeten heeft.
Echte RWD-Alfa's zijn oude inferieure roestbakken?.......inderdaad!Je hoort mij immers ook geen opmerkingen maken over al die inferieure oude roestbakken hier waar Mussolini himself nog ingezeten heeft.