wat moet ie kosten ?Nogmaals: ik heb nog een brulpijpje over...
wat moet ie kosten ?Nogmaals: ik heb nog een brulpijpje over...
Ik heb interesse! Wat moet ie kosten Pietro?Nogmaals: ik heb nog een brulpijpje over...
hoho ik was eerstIk heb interesse! Wat moet ie kosten Pietro?Nogmaals: ik heb nog een brulpijpje over...
Je bent de eerste als ik hem wegdoe...hoho ik was eerstIk heb interesse! Wat moet ie kosten Pietro?Nogmaals: ik heb nog een brulpijpje over...
ik ook ... maar dat is teveel hahahahaHaha, ik ga alvast een vakantie boeken
De brulpijp ligt nog bij de garage (zouden ze voor mij verkopen, maar dat is er nog niet van gekomen). 6 maart gaat de Spider voor een beurtje, dan neem ik hem mee en schiet wel een paar fotootjes. Daarna mag het bieden beginnen. Prijsidee? Ik wil dit jaar wel eens naar de Mille Miglia
ik ook ... maar dat is teveel hahahahaHaha, ik ga alvast een vakantie boeken
De brulpijp ligt nog bij de garage (zouden ze voor mij verkopen, maar dat is er nog niet van gekomen). 6 maart gaat de Spider voor een beurtje, dan neem ik hem mee en schiet wel een paar fotootjes. Daarna mag het bieden beginnen. Prijsidee? Ik wil dit jaar wel eens naar de Mille Miglia
Je bent een schatje...ik ook ... maar dat is teveel hahahahaHaha, ik ga alvast een vakantie boeken
en daar komt bij : dit is vince zijn topic ... en hij heeft ook al geen afdekhoes ... dus hij mag als eerste kopen !! (aardig of niet dan)
Je bent een schatje...ik ook ... maar dat is teveel hahahaha
en daar komt bij : dit is vince zijn topic ... en hij heeft ook al geen afdekhoes ... dus hij mag als eerste kopen !! (aardig of niet dan)
ja wat een opmerking ..... of niet dan !!! en ik heb nog steeds niet voor een prikkie een brulpijpJe bent een schatje...
Whahaha! Jij kan wel wat hebben toch?
ja wat een opmerking .....