Sluit ik me bij aan.Goede instelling jij komt er wel
Ja dat is natuurlijk ook kern van waarheid, maar advies is ook belangrijk vind ik danNaar anderen luisteren is ok, maar je moet m uiteindelijk zelf kopen , onderhouden en berijden !!
Was je ook al op www.alfa164register.nl geweest??Ja dat is natuurlijk ook kern van waarheid, maar advies is ook belangrijk vind ik danNaar anderen luisteren is ok, maar je moet m uiteindelijk zelf kopen , onderhouden en berijden !!daarvoor zit je op een forum he.
Dit is mijn 3e merk, en ook mijn 3e forum. En ik weet dat zo'n forum gewoon altijd best handig en relevant is. Het zijn maar letters en woorden, die je kan gebruiken aan het behoud van de Alfa
Vergeet je niet de techniek anders te behandelen dan met je Vectra?Hmm, eigenlijk moet ik jullie beetje gelijk geven![]()
Het is inderdaad een mooie auto als je het origineel houdt, en wat lichte aanpassingen doet.
Ik ben nog een groentje in de Alfa-wereld, dus het is een beetje hier en daar wikken en wegen, omtrent de mogelijkheden![]()
Maar zoals iemand hier ook zei, een Alfa als deze dien je eigenlijk wel te koesteren. Het is geen BMW 3serie of Opel Calibra,![]()
De buitenkant ga ik enkel goed blijven onderhouden in de zin van uitstraling. Krasjes, vlekken, etc etc.
Alle dank voor jullie reacties! Hier heb ik tenminste wat aanzonder een beetje kritiek kom je nergens
Het is net alsof je me hebt gekendVergeet je niet de techniek anders te behandelen dan met je Vectra?Hmm, eigenlijk moet ik jullie beetje gelijk geven![]()
Het is inderdaad een mooie auto als je het origineel houdt, en wat lichte aanpassingen doet.
Ik ben nog een groentje in de Alfa-wereld, dus het is een beetje hier en daar wikken en wegen, omtrent de mogelijkheden![]()
Maar zoals iemand hier ook zei, een Alfa als deze dien je eigenlijk wel te koesteren. Het is geen BMW 3serie of Opel Calibra,![]()
De buitenkant ga ik enkel goed blijven onderhouden in de zin van uitstraling. Krasjes, vlekken, etc etc.
Alle dank voor jullie reacties! Hier heb ik tenminste wat aanzonder een beetje kritiek kom je nergens
Rij hem eerst maar eens rustig warm!
Soory , op Dat!!! Register
Op die register ben ik idd al geweest, veel handige info in één.
the same as here, net zo makkelijkSoory , op Dat!!! Register
Op die register ben ik idd al geweest, veel handige info in één.en hoe heet je daar dan??
gr Roel