Eerst nog klaarmaken voor de APK en dan zal je deze in "World-City" mogen verwachtenDie mag je weleens komen showen
Hoezo niet? Ziet er toch goed uit en Zaterdag eigenlijk geen rare dingen gevonden. Voorzie tot nog toe eigenlijk geen grote problemenIk zag het niet zitten met deze 75,maar ik wens jou er veel geluk mee
Tja, rosso is leuk en aardig, maar de 3.5 moet míjn auto worden en dan wordt-ie niet rosso denk ik. Maar niks is nog definitiefTom, raad eens? Vind ik ook! En zo moet mijn 3.5 dus ook worden )
Zo hoort in mijn ogen een 75 te zijn....AUW ! kleur overgaan is veel schuren....
![]()
Ik neem alles terug.....
Maar dan wel met super groen getint glas hè?? dat is erg mooi dadelijk.... Begin het blok er maar uit te lepelen dan....beter als er omheen werken - kan de paravan ook aandacht krijgen....(ruimte!)
Daarvoor via CMVA naar RemmieMooi hoor. Volgens mij via AlfaNord, vervolgens Giulietta Nero nu dus bij jou belandt.
Ik heb de witte 1.8 carbs gekocht die Giulietta Nero eerder had...ook met Ronals. Zo'n 1.8 carb rijdt echt fantastisch!
Daarvoor via CMVA naar RemmieMooi hoor. Volgens mij via AlfaNord, vervolgens Giulietta Nero nu dus bij jou belandt.
Ik heb de witte 1.8 carbs gekocht die Giulietta Nero eerder had...ook met Ronals. Zo'n 1.8 carb rijdt echt fantastisch!