za sep 30, 2006 11:27
Hoe dan ook, Victor Muller lijkt me niet iemand die onbezonnen ergens instapt, gaat vast wel een succes worden. Constructeurstitel lijkt me niet haalbaar, maar ergens aan de goede kant van de middenmoot zie ik ze wel eindigen, en dat zou al een mooie prestatie zijn! Enne, wat de productiewagens betreft, tja, over smaak valt niet te twisten. En beetje bij beetje komen ze wat prestaties betreft toch steeds een stapje verder, kijk naar de laatste Le Mans aflevering, lagen een tijdje op een mooie plaats! Ik durf trouwens te wennen dat, wanneer een Amerikaanse zakenbons zo'n stap zou wagen op een soortgelijk forum alleen maar positieve verhalen zouden staan, wat dat betreft zijn we hier (mezelf niet uitgezonderd hoor) wel een stelletje azijnpissers. Weer eens wat anders dan naar oranje voetbalshirtje kijken, nu ook patriottistische emoties in de F1!
Zoekende naar Scalino of Giulia Super
Gehad: 75 2.0 TS '92 Rosso, 75 3.0 America '89 Rosso, 75 2.0TS 1989 Grigio Medio, Giulia 1600 Super Biscione, Giulia GT Junior '67 Rosso to be GTA Junior Stradale Replica
SCARB nr. 4755