Ik moet zeggen dat ik ook behoorlijk verbaasd was over de uitspraak... Had het niet verwacht... Hij roemde de techniek maar vond de auto an sich helemaal niks...
Was evenzo verbaasd over zijn visie op de beste Alfa....
					
															
															

Laat ons in je verbazing delen! Als het een WWD FIAT-derivaat is heeft een groot deel van ons het dus bij het verkeerde eind!Was evenzo verbaasd over zijn visie op de beste Alfa....

164?Ik moet zeggen dat ik ook behoorlijk verbaasd was over de uitspraak... Had het niet verwacht... Hij roemde de techniek maar vond de auto an sich helemaal niks...
Was evenzo verbaasd over zijn visie op de beste Alfa....


 
   
  )
 )



Misschien bedoelde hij dat er met de eerste en tweede serie sud hard gereden kon worden zonder je auto te moeten ombouwen met andere stabilisatorstangen ,korte veren, bilstein dempers,brede velgen,powerflex rubbertjes enz enz.Ik moet zeggen dat ik ook behoorlijk verbaasd was over de uitspraak... Had het niet verwacht... Hij roemde de techniek maar vond de auto an sich helemaal niks...
Was evenzo verbaasd over zijn visie op de beste Alfa....

 Nadat ik even doorhaalde in de derde versnelling ( tot ~4500rpm) viel ze stil voor het stoplicht, toen ik haar weer startte hoorde ik een ratel en had ik net genoeg vermogen om de bocht door te komen voor ze helemaal stil viel. Toen de anwb er was startte ze weer en was er duidelijk een uitgelopen lager te horen. Hij was zo vriendelijk om me gelijk 20km te slepen naar mijn sleutelplek, daar nog een keer kort laten draaien maar het blok leek nog wel een stukje harder te stampen. Ben nu mijn opties aan het afwegen en suggesties zijn welkom, na de winter moet ze weer rijden.
 Nadat ik even doorhaalde in de derde versnelling ( tot ~4500rpm) viel ze stil voor het stoplicht, toen ik haar weer startte hoorde ik een ratel en had ik net genoeg vermogen om de bocht door te komen voor ze helemaal stil viel. Toen de anwb er was startte ze weer en was er duidelijk een uitgelopen lager te horen. Hij was zo vriendelijk om me gelijk 20km te slepen naar mijn sleutelplek, daar nog een keer kort laten draaien maar het blok leek nog wel een stukje harder te stampen. Ben nu mijn opties aan het afwegen en suggesties zijn welkom, na de winter moet ze weer rijden.

 
 



Ja snap ik. Maar dan nog kun je beter een 3.0 nemen als basis en die helemaal op (laten) frissen. Op de trouwe blauwen van iemand een blok overnemen wat je niet hebt gereden of zelfs maar hebt horen draaien is zowiezo een ( te) grote gok...Moet natuurlijk ook maar net een betrouwbaar blok beschikbaar zijn, wil er niet iets inlepelen dat flink olie zuipt of binnen no-time stuk is.
Heb nu een tijdje in de 90 gereden en wat ik eigenlijk zou willen is een blok dat meer leeft bovenin, samen met een kortere bak.
 
 
 En fRank heeft gelijk: die 35 pk zijn makkelijk verdiend.
 En fRank heeft gelijk: die 35 pk zijn makkelijk verdiend.