Sinds 2016 rijdt het privé 
Team Mulsanne van Romeo Ferraris en Michela Cerruti met de Giulietta in de TCR toerwagen klasse.
Vanaf 2018 ook in het FIA wereldkampioenschap WTCR.  De door Ferraris ontwikkelde Giulietta's  reden/rijden in de TCR series 
in Engeland, Italië, Scandinavië, Amerika, Australië en nu nog in Japan.  Veelal in het midden veld, tussen de wel fabriek ondersteunde
Audi, Honda, Seat, Peugeot, Renault, Hyundai en Lyck&Co.
Romeo Ferraris heeft besloten dit jaar weer mee te doen in het WTCR met 2 Giulietta Veloce. 
De Fransman Jean-Karl Vernay werd vanaf P2 5e en 7e; zijn teamgenoot Luca Filippi werd 2x 18e in de eerste races op Zolder.  Op de Nürburgring Nordscheife reed JK vanaf de laatste positie (door motorwissel) naar 9 en werd hij 6e in de 2e race, daarmee de beste 
van de privé teams.  Op de Slovakiaring reed JK 2x vooraan, maar liep tegen 2 penalties aan, wegens te enthousiast inhalen. 
Vernay wordt ook betrokken bij het ETCR project van Ferraris met de 
elektrische Giulia Q.
Ondanks veler verzoeken (aan Spark Model in Macau) werd de 
TCR Giulietta Veloce nog steeds niet in 1:43 verkleind.
Eindelijk worden onze wensen gehoord met de WTCR 2019 TCR in de mooie tricolore striping van Team Mulsanne, uit de 
legendarische stratenraces door Macau.  

  Volgens de planning van Spark Model leverbaar in januari. in een oplage van 300x.
SA232 WTCR 2019 no31 
Kevin Ceccon, met geweldige 3e plaatsen in race 1 en in race 2 in Macau, achter de fabrieks Lynk&Co.
SA233 WTCR 2019 no55 
Ma Qing Hua  was in Macau minder fortuinlijk.
 
 