Ik vind dat toch een beetje de alure van een krups koffiezet apparaat hebben!Ach je kunt altijd nog audi gaan rijden
Ik vind dat toch een beetje de alure van een krups koffiezet apparaat hebben!Ach je kunt altijd nog audi gaan rijden
Tja, als je een Audi een fijne auto vind, vind je Nespresso waarschijnlijk ook wel lekkere koffie.Goh, mijn ouders rijden beide Audi en hebben net zo'n Krups Nespresso gekregen bij de Elle ofzo
Is eerder een marketing principe, de grotere technologische stappen worden ingezet om de aandacht op nieuwe modellen te vestigen.Gaat niet gebeuren. De engineerings-, validatie- en homologatiekosten verdien je nooit meer terug in de tijd die de GT nog op de markt zal zijn.
Geloof mij nou dat het weinig tot niks met marketing te maken heeft maar domweg met kosten en baten.Is eerder een marketing principe, de grotere technologische stappen worden ingezet om de aandacht op nieuwe modellen te vestigen.Gaat niet gebeuren. De engineerings-, validatie- en homologatiekosten verdien je nooit meer terug in de tijd die de GT nog op de markt zal zijn.
Zolang de schroeven er nog bij zijn zal het best meevallen..Ik mag me de "gelukkige" eigenaar van een GT noemen.
Ik zou ze adviseren in de eerste plaats die dingen eens fatsoenlijk in elkaar te schroeven en daarna pas zorgen gaan maken over een goede motor.
Tis te triest voor woorden, maar zelfs dat was het geval niet!Zolang de schroeven er nog bij zijn zal het best meevallen..Ik mag me de "gelukkige" eigenaar van een GT noemen.
Ik zou ze adviseren in de eerste plaats die dingen eens fatsoenlijk in elkaar te schroeven en daarna pas zorgen gaan maken over een goede motor.
Was die sticker te klein of zo... omdat je het gat nog kon zien??Het "mooiste" voorbeeld vond ik de bestuurdersstoel met een gat in het leer en een sticker "kwaliteitscontrole o.k" er op...... en dat in 2007!