alfa_ricardo
Member
Member
Contacteer: Website

Dashboard Alfa 149 ‘Milano’?

za okt 25, 2008 20:22

Na de impressies van het exterieur van de toekomstige Alfa 149, is nu het dashboard aan de beurt. Alfa Romeo lijkt hier op het gebied van design, een geheel nieuwe weg in te slaan. In tegenstelling tot de huidige generatie, zien we in dit dashboard veel strakke verticale lijnen.

Opvallend is dat het dashboard veel overeenkomsten heeft met die van de 8C Competione. Volgens bronnen is dit dan ook de weg die Alfa Romeo, tevens met de toekomstige ‘Giulia’ wil gaan volgen.

Afbeelding

ARstradale

RE: Dashboard Alfa 149 ‘Milano’?

zo okt 26, 2008 10:58

Ik hoop dat ze nu eens afstappen van die rode dashverlichting! Voor velen misschien een detail, maar bij mij roept het teveel associaties op met VW producten en van dat quasi sportieve aziatische spul

Groen is het altijd het mooist

sudman1500
Advanced Member
Advanced Member

RE: Dashboard Alfa 149 ‘Milano’?

zo okt 26, 2008 11:35

Vind hier toch weinig spannends aan :( , daar mag nog wel wat ontwerp bijkomen

Is inderdaad recht toe recht aan... En rood vind ik zelf wel gaaf :) VW is toch vooral ook blauw?

Groet Sudman
Jeder Popel fährt 'nen Opel
Jeder Affe fährt 'nen Ford
Jeder Blödmann fährt 'nen Porsche
jeder Arsch 'nen Audi Sport
Jeder Spinner fährt 'nen Manta
jeder Dödel Jaguar
Nur Genießer fahren Alfa
und sind immer schneller da

Alfavaganza
Guru Triplo
Guru Triplo

Re: RE: Dashboard Alfa 149 ‘Milano’?

zo okt 26, 2008 11:50

Vind hier toch weinig spannends aan :( , daar mag nog wel wat ontwerp bijkomen

Is inderdaad recht toe recht aan... En rood vind ik zelf wel gaaf :) VW is toch vooral ook blauw?

Groet Sudman
Ik heb er een gereden die neon paars had (je verzint het niet!) en nu een die idd blauw is. Nog nooit rood.

Ik wacht met mijn commentaar op de dash verder tot ik iets concreters zie. Ik heb namelijk zo'n gevoel dat wanneer je het echte ding ziet, het nog wel eens heel erg mee zou kunnen vallen met saai. Beetje jullie fantasie gebruiken :wink:
Verleden: Sud 1.3, Sud Sprint 1.5 Veloce, 75 1.8, 164 2.5 TD, 164 2.5 TD Super, 145 1.6 TS, 159 SW 1.9 JTD
Heden: Alfaloos :cry:

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”