Hier wat impressie's
Goedkoop tanken in Samnaun , belastingvrij:

Toertje door de Dolomieten:

Bezoekje Venetie:
Zou er in die Polizia boot nou ook een Alfa motor liggen?

Bezoekje Maranello in tegenvallend nieuw museum

Gedenkmoment in de Tamburello bocht van Imola

Bezoek Rally Legend in San Marino.
Het Walhalla van de historische rallye sport.
[

Meer foto's op Clicca
Dit jaar werd het jubileum van het kampioenschap van Miki Biasion met de Lancia Delta gevierd net zoals 40 jaar Martini Racing.
Het Lancia team van destijds met oa Miki Biaision , teammanager Cesare Fiorio en engineer Sergio Limone werd samengebracht met een zestal mecchaniciens uit die tijd. Historisch moment.
Vond het zelf bijzonder om Sergio Limone een keer in levende lijve te zien. De man verantwoordelijk voor alle Lancia en Alfa successen in de autosport.
Ook nog handtekeningen van Biasion en Kankunnen kunnen scoren voor het Lancia Delta boek dat ik heb.
De 155 Q4 was in goed gezelschap tijdens dit evenement toen ik 'gesandwicht' werd tussen twee Delta S4's een Totip voor me en een Martini achter me. De Q4 werd verder nog opgemerkt door een Italiaan met zijn Interale York edition en we reden samen op naar San Marino.
Het evenement werd hoe kan het ook anders gewonnen door Kankunnen in een Martini Delta met een Delta ook op plek twee.
Marco Gramenzi bekend van de heuvelklim werd 9e in zijn Delta S4 en Di Guiseppe die met zijn zoon reed werd knap 18e.
Beste Alfa was de GTV ergens rond de 25e plek uit een veld van 148 auto's.