zenix

Re: RE: wat kost een nieuwe Alfa?

vr feb 01, 2008 23:31

Uit mijn hoofd word de 3.2 JTS 2900 euro duurder.
Dit is minder als in alle rekensommen op het net, omdat er gecompenseerd word met de BPM als ik het goed heb.
Dat geld voor de 159.

De Brera word nog iets duurder maar dit komt ook omdat de 'basis' uitvoeirng word geschrapt en de Sky Window en de Exclusive uitvoeringen nu de enige uitvoeirngen zijn die leverbaar zijn, deze zijn ook standaard nog een wat completer geworden, wat weer de grotere prijs verhoging verklaart....

Nog te volgen? :wink:

Prijslijst van de Brera, Spider en GT staan nog niet online maar volgen snel als het goed is.
Hartelijk dank voor deze toelichting en ook goed te volgen! Dit betekent dus det AR een deel van de slurptax voor zijn rekening neemt. Dat lijkt me inderdaad een goede zet om de 3.2 JTS verkoopbaar te houden. Natuurlijk koop ik morgen nog geen nieuwe 159 (mijn 2.2 JTS is ruim een half jaar oud), maar ik voel me wel zo betrokken bij Alfa dat ik van alle ontwikkelingen goed op de hoogte wil zijn. Ik blijf opletten of er een 159 op de markt komt die nog aantrekkeljker is dan mijn huidige. Als die er is, meld ik me weer bij een Alfadealer. :wink:

Martin116
Advanced Member
Advanced Member

RE: wat kost een nieuwe Alfa?

vr feb 01, 2008 23:39

Sorry in plaats van 2900 euro is het 3100 euro, omdat de 159 over de hele lijn ook met 200 euro was verhoogt :wink:

Gellukkig maar dat je weer naar de Alfa dealer komt haha :lol: :wink:
2005 GT 2.0 Twin Spark Racer

zenix

Re: RE: wat kost een nieuwe Alfa?

vr feb 01, 2008 23:46

Sorry in plaats van 2900 euro is het 3100 euro, omdat de 159 over de hele lijn ook met 200 euro was verhoogt :wink:

Gellukkig maar dat je weer naar de Alfa dealer komt haha :lol: :wink:
Die E 200 zal niemand over vallen. Voorlopig wacht ik op die 1.8 turbojet 230 pk. 8) . Als die er is en de prijs bekend is, kom ik bij je in de showroom kijken :) .

Martin116
Advanced Member
Advanced Member

RE: wat kost een nieuwe Alfa?

vr feb 01, 2008 23:48

Die afspraak staat dan al vast :wink:

Ben zelf ook erg benieuwd naar diee JTB motoren :P
2005 GT 2.0 Twin Spark Racer

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”