Met mijn goedlopende QV ook al zoveel mensen verrast, dat moet met die 3,5 wel beter lukken...
Standaard was ie al in 7,1 tot 100 meen ik mij te herinnern...dus...
als ik ze niet op brute power wegrij... herstel helemaal zoek rij dan wel op wegligging/remmen... en anders steel ik toch de show met het geluid...
HA sjonnie bakken zijn het maar wel lekker
Na dit gelezen te hebben moet ik toch ook echt maar eens gaan checken hoe snel mijn V6 nu eigenlijk is............ Zittten andere nokkensassen in, andere spruitstukken en chippie en 50% sper turbo bak. Trekt ook wel lekker weg. Heb nog nooit uitgezocht hoe snel.
En 156GTA, Tsja tsja. Leuke auto maar wel eens beetje zwaar voor een "gta". Weet ook niet wat voor eindreductie zón ding heeft. Dat scheelt ook nogal natuurlijk.
Anyhow ik hou het ook maar bij m'n 75.......
Nu :
Alfa 159 1.9 Jtd Q-tronic te koop
Gehad:
Alfa 156 JTD 16v Berlina
Alfa 75 3.0. Qv
"Red Arrow"-not op G3 (zeg maar zweedse Lada)
Alfa 75 TS
Fiat Uno Turbo i.e. 1.4 (140 Pk's @1,0 bar; 160 Pk's @1,3 bar)
Fiat Uno Turbo i.e. Antiskid 1.3
Nu :
Alfa 159 1.9 Jtd Q-tronic te koop
Gehad:
Alfa 156 JTD 16v Berlina
Alfa 75 3.0. Qv
"Red Arrow"-not op G3 (zeg maar zweedse Lada)
Alfa 75 TS
Fiat Uno Turbo i.e. 1.4 (140 Pk's @1,0 bar; 160 Pk's @1,3 bar)
Fiat Uno Turbo i.e. Antiskid 1.3
Dat vind ik eigenlijk heel knap van die GTA, en valt me van je 75 eigenlijk wat tegen want ik had eerlijk gezegd verwacht dat jij met je vele malen lichtere 75 met dikke 3.5 motor erin rondjes om die GTA zou rijden