Wegens het verkrijgen van een nieuwe leaseauto die ik nu ook privé ga rijden wordt mijn Alfa Romeo 1750 TBi Giulietta Veloce TCT overcompleet. Na lang wikken en wegen en twijfelen of ik de auto buiten gebruik zal stellen heb ik toch besloten om de auto te verkopen aan een liefhebber, zie dit als een interessepeiling. Bij voorkeur, maar niet tegen elke prijs, verkoop ik de auto omdat deze van stallen niet beter wordt en ik nog een aantal andere Alfa’s heb.
Over de auto: De auto komt oorspronkelijk uit Duitsland en is van augustus 2016, aantoonbare kilometerstand 85K, nog licht oplopend.
De auto is voorzien van alle denkbare opties zoals de prachtige kuipstoelen met stoelverwarming, kleur Rosso Competizione, 18” velgen en set 17” winterbanden, LED-lampen,BOSE speakers en subwoofer i.c.m. Alpine Android en Apple Carplay en achteruitrij camera (Originele infotainment wordt meegeleverd), afneembare bijna onzichtbaar gemonteerde trekhaak, reservewiel en krik. En als klap op de vuurpijl Squadra Tuning tot 270 PK (altijd 98 RON of meer getankt).
De auto rijdt geweldig en is een eyecatcher in deze uitvoering. Complete onderhoudshistorie zit er bij en desgewenst een nieuwe APK en kleine beurt.
Ben je echt in de markt voor deze auto stuur dan een PB voor nadere info en foto’s.
Als prijsstelling voor al dit moois heb ik 17.420,- Euro in gedachte. Bieden mag, maar alleen naast de auto en houdt het dan netjes.