NielsP90
Newbie
Newbie
Berichten: 11
Lid geworden op: di feb 26, 2019 20:18

Te koop: Alfa Romeo GT 3.2 V, grigio lipari

za nov 12, 2022 09:50

Beste Alfisti,

Bij dezen bied ik mijn Alfa Romeo GT 3.2 V6 te koop aan. In stijlvol grijs (grgio lipari) met rood lederen bekleding. 223.000 km aan ervaring.

Tot de standaarduitrusting van een GT behoren o.a. ABS, ASR, automatische klimaatregeling met twee zones, cruise control, ESP, airbag bestuurder en passagier, zij-airbags, hoofdairbags.

De auto is daarnaast uitgerust met de volgende opties:
- Bose geluidssysteem met subwoofer én cd wisselaar
- verwarmde voorstoelen
- koplampreiniging

Wij hebben de auto in maart 2019 gekocht van een mede-lid van het Alfa forum. Na ruim 3 jaar te hebben genoten van deze fijne rijdersauto is het tijd om afscheid te nemen: door toegenomen woon-werkverkeer en verbouwing stappen wij over op een zuinigere auto’s mét trekhaak.

De distributieriem is vervangen in 2021, inclusief waterpomp.

Verder zijn, naast het reguliere onderhoud, de afgelopen jaren de volgende zaken vervangen (facturen aanwezig):
- accu
- remklauwen achter
- schokdempers achter (Sachs)
- midden- en einddemper, flexpijpen (Imasaf)

De auto staat op Pirelli P Zero Nero banden met voldoende profiel voor nog vele kilometers rijplezier (voorbanden begin dit jaar vervangen).

Er zijn enkele aandachtspunten, maar daar is de prijs ook naar:
- rammelend geluid in uitlaatsysteem, voornamelijk bij stationair draaiende motor
- tikkend geluid bij bocht naar links (waarschijnlijk homokineet rechtsvoor)

Als er vragen zijn hoor ik het graag. Meer foto's zijn te vinden op autoscout: https://www.autoscout24.nl/aanbod/alfa- ... aign=share

Terug naar “Il Mercato”