Re: Kan je een 1300 achter as,ombouwen naar 1750 achteras???
Geplaatst: ma jun 22, 2026 14:43
Weet iemand waar Jan 1300 woond,hij heb toen mijn versnelling bak gereviseerd, ivm vragen, al vast bedankt, grSjaak
Stichting Club Alfa Romeo Bezitters Forum
https://forum.alfaclub.nl/
zal ws van de dikte vd steekassen afhangen..Weet iemand waar Jan 1300 woond,hij heb toen mijn versnelling bak gereviseerd, ivm vragen, al vast bedankt, grSjaak