Pagina 1 van 1

Re: Kan je een 1300 achter as,ombouwen naar 1750 achteras???

Geplaatst: ma jun 22, 2026 14:43
door sjaaksud
Weet iemand waar Jan 1300 woond,hij heb toen mijn versnelling bak gereviseerd, ivm vragen, al vast bedankt, grSjaak

Re: Kan je een 1300 achter as,ombouwen naar 1750 achteras???

Geplaatst: do jun 25, 2026 16:50
door jan1300
Ik weet wel waar ik woon! Gelukkig.

Re: Kan je een 1300 achter as,ombouwen naar 1750 achteras???

Geplaatst: vr jun 26, 2026 00:10
door stephen
Weet iemand waar Jan 1300 woond,hij heb toen mijn versnelling bak gereviseerd, ivm vragen, al vast bedankt, grSjaak
zal ws van de dikte vd steekassen afhangen..

1300 as ombouwen naar sper gaat iig niet :wink:

Barend Aarts/ van Neerrijnen en Arese zijn ervaren in achterassen, zou daar je vraag stellen :wink: