B-lee
Guru
Guru
Berichten: 1203
Lid geworden op: di aug 30, 2005 16:30
Locatie: vilvoorde (belgië)
Contacteer: ICQ

Re: Historie Opvragen Archivio Storico Alfa Romeo

wo mar 23, 2016 18:51

IK heb nog steeds geen antwoord gekregen :cry:
Na 3 pogingen en een mail met de vraag of ze mijn mail ontvangen hadden , geen respons .
IK kan Marco zelf nog is lastig vallen , was het zelf een beetje vergeten :roll:
Morgen nog maar eens naar Marco de vraag stellen wat er aan de hand is , hij antwoord tenminste op een mail
:thumbs: toffe gozer
147 jtd , Bertone, spider, 156 sw jtd

Gebruikersavatar
Zaagauto
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 8225
Lid geworden op: di apr 04, 2006 03:21
Locatie: Right smack down in the middle of my own universe...
Contacteer: Website

Re: Historie Opvragen Archivio Storico Alfa Romeo

do mar 24, 2016 11:05

IK heb nog steeds geen antwoord gekregen :cry:
Na 3 pogingen en een mail met de vraag of ze mijn mail ontvangen hadden , geen respons .
IK kan Marco zelf nog is lastig vallen , was het zelf een beetje vergeten :roll:
Morgen nog maar eens naar Marco de vraag stellen wat er aan de hand is , hij antwoord tenminste op een mail
:thumbs: toffe gozer
Kun je doen... maar hij is ook geografisch verhuisd (zit dus niet meer in de catacomben van het Museocomplex / archivio en heeft daarmee geen toegang meer tot de gegevens) dus zul je niet een heel veel duidelijker antwoord krijgen dan "mail naar voorgenoemd emailadres en dan is er waarschijnlijk wel iemand die antwoord gaat geven".
Patina: Roest, gezien door ogen van iemand met poetsfobie...

Gebruikersavatar
ArjanB
Member
Member
Berichten: 142
Lid geworden op: ma jun 07, 2010 21:35
Locatie: Best

Re: Historie Opvragen Archivio Storico Alfa Romeo

do mar 24, 2016 11:24

IK heb nog steeds geen antwoord gekregen :cry:
Na 3 pogingen en een mail met de vraag of ze mijn mail ontvangen hadden , geen respons .
IK kan Marco zelf nog is lastig vallen , was het zelf een beetje vergeten :roll:
Morgen nog maar eens naar Marco de vraag stellen wat er aan de hand is , hij antwoord tenminste op een mail
:thumbs: toffe gozer
Kun je doen... maar hij is ook geografisch verhuisd (zit dus niet meer in de catacomben van het Museocomplex / archivio en heeft daarmee geen toegang meer tot de gegevens) dus zul je niet een heel veel duidelijker antwoord krijgen dan "mail naar voorgenoemd emailadres en dan is er waarschijnlijk wel iemand die antwoord gaat geven".
precies dat antwoord kreeg ik van Marco
nu: Alfa Romeo 156 SW GTA Q2 | Giulietta 1750 TBi QV TCT | Abarth 595C turismo
gehad: 145 boxer|156 JTD|147JTD|Giulietta QV|Seicento Abarth |Panda 100HP

B-lee
Guru
Guru
Berichten: 1203
Lid geworden op: di aug 30, 2005 16:30
Locatie: vilvoorde (belgië)
Contacteer: ICQ

Re: Historie Opvragen Archivio Storico Alfa Romeo

do mar 24, 2016 12:06

Mij gaat het er over van , als je al 3 mails hebt verstuurd naar het adres waarvan 1 met de vraag heb je mijn mail ontvangen .
Dat ze tijd nodig hebben , ok begrip voor , maar zelfs daar krijg je na een maand nog geen antwoord .
Daar heb ik geen begrip voor , moest ik dat doen op mijn job , had ik nu geen werk meer :(
Maar na wat ik deze week heb meegemaakt is dit relatief , voor mij hoeft het zelfs niet meer en kunnen ze hun info in hun g... steken .
Wie weet ooit .. :thumbs:
147 jtd , Bertone, spider, 156 sw jtd

Gebruikersavatar
ArjanB
Member
Member
Berichten: 142
Lid geworden op: ma jun 07, 2010 21:35
Locatie: Best

Re: Historie Opvragen Archivio Storico Alfa Romeo

do mar 24, 2016 12:09

Mij gaat het er over van , als je al 3 mails hebt verstuurd naar het adres waarvan 1 met de vraag heb je mijn mail ontvangen .
Dat ze tijd nodig hebben , ok begrip voor , maar zelfs daar krijg je na een maand nog geen antwoord .
Daar heb ik geen begrip voor , moest ik dat doen op mijn job , had ik nu geen werk meer :(
Maar na wat ik deze week heb meegemaakt is dit relatief , voor mij hoeft het zelfs niet meer en kunnen ze hun info in hun g... steken .
Wie weet ooit .. :thumbs:
eens.
ik heb ook nooit meer wat gehoord van het centro documentazione...misschien missen we de juiste vrienden in de Alfa organisatie?
nu: Alfa Romeo 156 SW GTA Q2 | Giulietta 1750 TBi QV TCT | Abarth 595C turismo
gehad: 145 boxer|156 JTD|147JTD|Giulietta QV|Seicento Abarth |Panda 100HP

B-lee
Guru
Guru
Berichten: 1203
Lid geworden op: di aug 30, 2005 16:30
Locatie: vilvoorde (belgië)
Contacteer: ICQ

Re: Historie Opvragen Archivio Storico Alfa Romeo

do mar 24, 2016 12:16

Ik dacht vandaag Marco nog is lastig te vallen met de vraag of hij kan te weten komen via mail aan de juiste personen bij zijn vroegere job waarom het zolang moet duren om ten minste een bericht te krijgen "we hebben uw mail ontvangen en zijn er mee bezig " . Maar daar heb ik zelfs geen zin meer in .
147 jtd , Bertone, spider, 156 sw jtd

Gebruikersavatar
Zaagauto
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 8225
Lid geworden op: di apr 04, 2006 03:21
Locatie: Right smack down in the middle of my own universe...
Contacteer: Website

Re: Historie Opvragen Archivio Storico Alfa Romeo

do mar 24, 2016 16:32

Ik dacht vandaag Marco nog is lastig te vallen met de vraag of hij kan te weten komen via mail aan de juiste personen bij zijn vroegere job waarom het zolang moet duren om ten minste een bericht te krijgen "we hebben uw mail ontvangen en zijn er mee bezig " . Maar daar heb ik zelfs geen zin meer in .
Kun je doen... maar hij is ook geografisch verhuisd (zit dus niet meer in de catacomben van het Museocomplex / archivio en heeft daarmee geen toegang meer tot de gegevens) dus zul je niet een heel veel duidelijker antwoord krijgen dan "mail naar voorgenoemd emailadres en dan is er waarschijnlijk wel iemand die antwoord gaat geven".
+1 :mrgreen:
moest ik dat doen op mijn job , had ik nu geen werk meer :(
Ik denk dat de essentie je ontgaat... Marco heeft nu een totaal andere baan... en op het CD zit... niemand...
Patina: Roest, gezien door ogen van iemand met poetsfobie...

B-lee
Guru
Guru
Berichten: 1203
Lid geworden op: di aug 30, 2005 16:30
Locatie: vilvoorde (belgië)
Contacteer: ICQ

Re: Historie Opvragen Archivio Storico Alfa Romeo

do mar 24, 2016 17:15

Jack ,
ik bedoel zeker Marco niet , hij heeft mij de zelfde dag nog terug gemaild met een link naar CD .
Hij heeft me toen ook gezegd dat hij niet meer zit of werkt .
Ik wou hem vragen of hij eventueel via zijn kanalen te weten te komen waarom er niet word geantwoord op mails.
Maar als jij me verteld dat er gewoon niemand meer zit , heeft ook geen zin meer om hem hier mee lastig te vallen.
En zoals ik al zei, ik heb nu andere dingen te verwerken
147 jtd , Bertone, spider, 156 sw jtd

Gebruikersavatar
Zaagauto
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 8225
Lid geworden op: di apr 04, 2006 03:21
Locatie: Right smack down in the middle of my own universe...
Contacteer: Website

Re: Historie Opvragen Archivio Storico Alfa Romeo

do apr 21, 2016 13:01

Intussen schijnt er wel degelijk iemand te zitten... maar die is redelijk stoïcijns...

het gooit de hele boel wel redelijk op de kop want de samenwerking met Marco was uitermate goed.
Patina: Roest, gezien door ogen van iemand met poetsfobie...

Gebruikersavatar
Ruviano
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 586
Lid geworden op: wo jan 05, 2005 12:20

Re: Historie Opvragen Archivio Storico Alfa Romeo

do apr 21, 2016 13:33

Wellicht dat onderstaande wat licht op de zaken werpt, Deze kreeg ik vorige week.

"Dear Mr. ,
in order to improve our services, we’re rearranging the archives at the Centro Documentazione Alfa Romeo (Arese). For this reason, the researches of car registry information are currently suspended.

In the next few months, the service will be reactivated with a new dedicated website.

We apologize for this temporary inconvenience.

Best regards

Centro Documentazione Alfa Romeo
Viale Alfa Romeo
I-20020 Arese (MI)
ITALY"


Dus fingers crossed dat het niet zo'n drama website wordt als de alfa website zelf...
Alfetta 1800 - oliva - 1972
Alfetta 1800 - oliva - (1973/2016 Alfa Specials #1161601)
Alfa Sei - nero metallizato-1979
Giulia 1300 ti - bianco - 1969
Spider 1600 - bianco- 1966
Giulia Quadrifoglio- Bianco Trofeo - 2018

Gebruikersavatar
Zaagauto
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 8225
Lid geworden op: di apr 04, 2006 03:21
Locatie: Right smack down in the middle of my own universe...
Contacteer: Website

Re: Historie Opvragen Archivio Storico Alfa Romeo

vr apr 22, 2016 09:22

Dat was de suggestie die ik een tijdje terug te horen kreeg... "waarom zeggen ze niet dat het in renovatie is of zo... zoals ze destijds ook gedaan hebben met het museo toen ze dat dicht gooiden?".

De inhoud van het schrijven zou ik dus niet te veel waarde aan hechten.
Patina: Roest, gezien door ogen van iemand met poetsfobie...

B-lee
Guru
Guru
Berichten: 1203
Lid geworden op: di aug 30, 2005 16:30
Locatie: vilvoorde (belgië)
Contacteer: ICQ

Re: Historie Opvragen Archivio Storico Alfa Romeo

vr apr 22, 2016 14:07

Dat is misschien wel de reden waarom Marco van job is veranderd omdat ze het bewust een tijd willen sluiten (besparingen) en geven het dan de naam reorganisatie .
Er was nu eens iets dat werkte naar de clubs toe en vooral voor de mensen die hun eigen Alfa geschiedenis in ere en stand willen houden.
Maarja het zij weeral zo :roll:
147 jtd , Bertone, spider, 156 sw jtd

Gebruikersavatar
Zaagauto
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 8225
Lid geworden op: di apr 04, 2006 03:21
Locatie: Right smack down in the middle of my own universe...
Contacteer: Website

Re: Historie Opvragen Archivio Storico Alfa Romeo

za apr 23, 2016 12:15

Nee. Maar dat vertel ik misschien wel een keertje face 2 face.
Patina: Roest, gezien door ogen van iemand met poetsfobie...

johngo
Newbie
Newbie
Berichten: 18
Lid geworden op: za mei 21, 2016 16:56

Re: Historie Opvragen Archivio Storico Alfa Romeo

zo jul 24, 2016 16:17

Echt jammer dat de historiek niet meer opgevraagd kan worden, wou dit ook eens doen voor de Berlina :(

Gebruikersavatar
berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2815
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 12:57
Locatie: Utreg city
Contacteer: Website

Re: Historie Opvragen Archivio Storico Alfa Romeo

wo jul 27, 2016 23:25

Nou,

Ik vind het best wel erg, ik ben bezig met een concours restauratie van een van de vroegste Sprint GTs.
Maar ja, kleur en interieur? Wie zal het zeggen.
Nou ben ik nog lang zover niet, maar ik vind het een aanfluiting.
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

Terug naar “Praktische gids voor de Alfist”