Gebruikersavatar
dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5251
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:08
Locatie: Venlo
Contacteer: Website

RE: Moderator Reminder: het voorstel topic!

do dec 23, 2010 23:38

The nice thing about quotes is that they give us a nodding acquaintance with the originator which is often socially impressive.

Kenneth Williams

:wink:
It's not easy, being green (kermit)

Gebruikersavatar
Alfa
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 625
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Leidschendam

RE: Moderator Reminder: het voorstel topic!

do dec 23, 2010 23:44

The next thing to saying a good thing yourself, is to quote one.

Ralph Waldo Emerson
The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.

Gebruikersavatar
giuliettaevo
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 6834
Lid geworden op: za feb 19, 2005 15:31
Locatie: Cuijk

RE: Moderator Reminder: het voorstel topic!

do dec 23, 2010 23:54

En de moderators schitteren door afwezigheid.... :?
"kan niet" ligt op het kerkhof....

Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.

Gebruikersavatar
Alfa
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 625
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Leidschendam

Re: RE: Moderator Reminder: het voorstel topic!

do dec 23, 2010 23:56

En de moderators schitteren door afwezigheid.... :?
Voor zover ik weet is er geen onvertogen woord geuit. Please correct me if I'm wrong
The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.

Gebruikersavatar
giardinetta
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 918
Lid geworden op: vr jan 30, 2009 09:54
Locatie: fine del bosco

RE: Moderator Reminder: het voorstel topic!

do dec 23, 2010 23:57

Dat valt wel mee,ik heb vanmiddag een berichtje gestuurd en net maar verwijderd omdat hij nog steeds in mijn outbox stond. :roll:

Gebruikersavatar
giardinetta
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 918
Lid geworden op: vr jan 30, 2009 09:54
Locatie: fine del bosco

RE: Moderator Reminder: het voorstel topic!

vr dec 24, 2010 00:06

nou,nog 1 rijmpje voor het slapen gaan,

If debugging is the process of removing bugs, then programming must be the process of putting them in :D

Gebruikersavatar
Alfa
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 625
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Leidschendam

RE: Moderator Reminder: het voorstel topic!

vr dec 24, 2010 00:10

The most overlooked advantage to owning a computer is that if they foul up there's no law against wacking them around a little.

Joe Martin
The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.

Gebruikersavatar
Schaapm
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 922
Lid geworden op: di dec 28, 2004 11:50
Locatie: Voorthuizen
Contacteer: Website

RE: Moderator Reminder: het voorstel topic!

vr dec 24, 2010 09:08

E papa fume une pipe! Jongens, rook eens de vredespijp en zoek geen spijkers op laag water, want door de kou is het water tot ijs verworden. Laat deze kou niet om jullie hart slaan door met kilheid op elke overwinterende slak alsnog zout te gooien, waardoor deze niet meer eetbaar is voor het kerstdiner...Vrolijk kerstfeest! (in het kader van de volzinnen gooi ik er maar iets in wat ook veel letters heeft).

Het is een alfaclubje jongens, kom op! Geen politieke partij...vind je het niet leuk: start een eigen clubje. Zo ontstaan nieuwe voetbalclubs, kerkgenootschappen en zelfs politieke partijen.
Het gebeurt dagelijks dat wegen van mensen zich scheiden... niet altijd leuk, maar het gebeurt.
Het Saeghuys forum is hierdoor ontstaan, en op alfaforum.nl zitten ook een paar oude bekenden. (gelukkig zien we Zaagmans op ons forum zo af en toe zijn warme licht nog schijnen)

De acceptgiro lag gisteren bij mij op de mat en ik betaal hem weer netjes.Ga ik me ergens aan storen, dan stop ik gewoon met mijn donatie.

Vrolijk kerstfeest allemaal!

Gebruikersavatar
giardinetta
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 918
Lid geworden op: vr jan 30, 2009 09:54
Locatie: fine del bosco

RE: Moderator Reminder: het voorstel topic!

vr dec 24, 2010 09:17

Nou ,bij deze dan! Ciao

Gebruikersavatar
Duc
Guru
Guru
Berichten: 1009
Lid geworden op: do nov 02, 2006 13:04
Locatie: Barneveld

Re: RE: Moderator Reminder: het voorstel topic!

vr dec 24, 2010 09:32

E papa fume une pipe! Jongens, rook eens de vredespijp en zoek geen spijkers op laag water, want door de kou is het water tot ijs verworden. Laat deze kou niet om jullie hart slaan door met kilheid op elke overwinterende slak alsnog zout te gooien, waardoor deze niet meer eetbaar is voor het kerstdiner...Vrolijk kerstfeest! (in het kader van de volzinnen gooi ik er maar iets in wat ook veel letters heeft).

Het is een alfaclubje jongens, kom op! Geen politieke partij...vind je het niet leuk: start een eigen clubje. Zo ontstaan nieuwe voetbalclubs, kerkgenootschappen en zelfs politieke partijen.
Het gebeurt dagelijks dat wegen van mensen zich scheiden... niet altijd leuk, maar het gebeurt.
Het Saeghuys forum is hierdoor ontstaan, en op alfaforum.nl zitten ook een paar oude bekenden. (gelukkig zien we Zaagmans op ons forum zo af en toe zijn warme licht nog schijnen)

De acceptgiro lag gisteren bij mij op de mat en ik betaal hem weer netjes.Ga ik me ergens aan storen, dan stop ik gewoon met mijn donatie.

Vrolijk kerstfeest allemaal!

helemaal mee eens!

Vrolijk kerstfeest!
RWD german daily, Mito on the side.

Ducati 1098 racer
Ducati 996R racer
Ducati 748 Senna
BMW R 1150 GS Desert FOX
SUZUKI VStrom 650 XT Adventure
"racing because, football, golf and tennis only require 1 ball"

Gebruikersavatar
giuliettaevo
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 6834
Lid geworden op: za feb 19, 2005 15:31
Locatie: Cuijk

Re: RE: Moderator Reminder: het voorstel topic!

vr dec 24, 2010 10:20

En de moderators schitteren door afwezigheid.... :?
Voor zover ik weet is er geen onvertogen woord geuit. Please correct me if I'm wrong
Gaat ook niet over de al dan niet gezegde onvertogen woorden.. :wink: maar meer om van hun kant wat helderheid te verschaffen. :?
"kan niet" ligt op het kerkhof....

Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.

Gebruikersavatar
groschl
Full Member
Full Member
Berichten: 403
Lid geworden op: di jul 19, 2005 14:26

RE: Moderator Reminder: het voorstel topic!

vr dec 24, 2010 11:06

*vraagt zich sterk af of de gemiddelde leeftijd van de forumgangers hier of 5 of 8 is????*

Maar ff zonder gekheid, overal en altijd zitten er figuren die het moeten verzieken, vreemd is dat toch eigenlijk terwijl je samen 1 passie deelt.

Enfin, voor iedereen die het goed meent hier, fijne kerstdagen!
En voor alle anderen, neem het voornemen om in het nieuwe jaar een andere hobby te zoeken.
Giulietta 1.4 en Spider 2.0 QV

Historie: Sud 1.3, Giulietta 2.0, 75 1.8 Epoca, 155 1.8 TS 16V, 156 1.9JTD en nog wat vreemde merken.

Gebruikersavatar
MDP
Guru
Guru
Berichten: 1313
Lid geworden op: vr dec 22, 2006 02:36
Locatie: Zuid-Limburg
Contacteer: Website Twitter

RE: Moderator Reminder: het voorstel topic!

vr dec 24, 2010 11:07

Heb het topic vluchtig doorgelezen en begrijp dat de identiteit moderators niet bekend zijn. Zoals altijd heeft dat z'n voors en tegens: Waarom je verschuilen achter een moderatoraccount? En hoe gaat het moderatorteam om met persoonlijke discussie tussen één van de modjes en een willekeurige forummer? Ik neem aan dat de moderators ook deelnemen aan discussies en een forummer kan twijfelen aan de oprechtheid van de moderators zodra ze zelf in een discussie verwikkeld raken. Mja, dat is een kwestie van vertrouwen.

Waarom wel? Nou, een hoogoplopende discussie met een (de) moderator(s) kan zich verspreiden op het forum en persoonlijk worden. Daarnaast staat een forummer (want moderators zijn forummers met een 'extra taak') continue in de spotlights en kan een persoonlijk uitspraak gerelateerd worden aan zijn functie. Deze zal dus altijd zijn woordenkeuze moeten afwegen, iets wat het forummen er niet leuker op maakt. Iedere 'misstap' of uiteenzetting wordt gerelateerd aan je functie. Dan is een modjes-account misschien nog niet zo gek...Zo kun je als forummer je ding doen op het forum en als mod-team gezamenlijk het boeltje op de rails houden.

Overigens, nu ben ik niet de meest actieve forummer hier, maar mij is een nadrukkelijke aanwezigheid van het moderatorteam nooit opgevallen en hanteren ze in mijn ogen, een prima (gedoog)beleid. Heb mijzelf vaak genoeg 'schuldig gemaakt' aan postings die op het randje waren of misschien zelfs net erover, maar nooit heeft het moderaille daar vervelend over gedaan. Ik begrijp wel dat mensen willen weten met wie ze te doen hebben maar laten we het voornaamste doel niet uit ogen verliezen: je hobby delen met je medeforummer en zo leuke contacten opbouwen, technische kennis vergaren, (ver)kopen en een leuk tijdverdrijf eraan over houden!

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3274
Lid geworden op: vr dec 23, 2005 16:58

Re: RE: Moderator Reminder: het voorstel topic!

vr dec 24, 2010 11:26

E papa fume une pipe! Jongens, rook eens de vredespijp en zoek geen spijkers op laag water, want door de kou is het water tot ijs verworden. Laat deze kou niet om jullie hart slaan door met kilheid op elke overwinterende slak alsnog zout te gooien, waardoor deze niet meer eetbaar is voor het kerstdiner...Vrolijk kerstfeest! (in het kader van de volzinnen gooi ik er maar iets in wat ook veel letters heeft).

Het is een alfaclubje jongens, kom op! Geen politieke partij...vind je het niet leuk: start een eigen clubje. Zo ontstaan nieuwe voetbalclubs, kerkgenootschappen en zelfs politieke partijen.
Het gebeurt dagelijks dat wegen van mensen zich scheiden... niet altijd leuk, maar het gebeurt.
Het Saeghuys forum is hierdoor ontstaan, en op alfaforum.nl zitten ook een paar oude bekenden. (gelukkig zien we Zaagmans op ons forum zo af en toe zijn warme licht nog schijnen)

De acceptgiro lag gisteren bij mij op de mat en ik betaal hem weer netjes.Ga ik me ergens aan storen, dan stop ik gewoon met mijn donatie.

Vrolijk kerstfeest allemaal!

helemaal mee eens!

Vrolijk kerstfeest!
Vrolijk kerstfeest.

Gebruikersavatar
Alfa
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 625
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Leidschendam

RE: Moderator Reminder: het voorstel topic!

vr dec 24, 2010 11:50

Afspliting en aparte clubjes is juist wat we NIET moeten willen. Het is een teken van zwakte en falen van de SCARB en dat kan nooit de bedoeling zijn. De kracht van ONZE club kan juist blijken door het oplossen van problemen en conflicten om zo een ieder te laten zien dat ze bij een sterke club zitten, waar wij allemaal graag deel van uit WILLEN maken.

Als een organisatie mensen op basis van hun mening gaat uitsluiten of de mond snoeren dat begeeft het zich op dubieus terrein. Zoals eerder gezegd kunnen ongeoorloofde praktijken in Nederland bij de rechter worden behandeld, in alle overige gevallen getuigt het van kracht, beschaving en improvisatietalent van een organisatie om conflicten onderling op te lossen, ZEKER wanneer men een gezamenlijke passie heeft.

Dré heeft openlijk, via mij weliswaar, aangegeven een ieder te vergeven. Een eerste, vaak de moeilijkste, stap is gezet. Het is nu wachten op een reactie. Het zou ons allen sieren hem te blijven steunen op dit forum en daar buiten. Ik reken daar ook op Alfisti :wink:

Glasnost en Perestrojka 8)
The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.

Terug naar “Praktische gids voor de Alfist”