Gebruikersavatar
giardinetta
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 918
Lid geworden op: vr jan 30, 2009 09:54
Locatie: fine del bosco

RE: Moderator Reminder: het voorstel topic!

do dec 23, 2010 18:00

Dre ,beste wensen :thumbs:

matthijs
Full Member
Full Member
Berichten: 452
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 22:04
Locatie: Houten
Contacteer: Website

RE: Moderator Reminder: het voorstel topic!

do dec 23, 2010 18:08

Als ik Dre was dan had ik lekker dit forum laten stikken, maargoed, wie ben ik he ;)
Auto's... leuk, motorfiets, leuker!

Gebruikersavatar
giardinetta
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 918
Lid geworden op: vr jan 30, 2009 09:54
Locatie: fine del bosco

RE: Moderator Reminder: het voorstel topic!

do dec 23, 2010 18:11

Dat kan toch altijd nog,we zitten nou net zo lekker in de kerstsfeer. :(

WhizzMan
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5492
Lid geworden op: zo jun 04, 2006 21:54
Locatie: Almerika

Re: RE: Moderator Reminder: het voorstel topic!

do dec 23, 2010 19:23

Als ik Dre was dan had ik lekker dit forum laten stikken, maargoed, wie ben ik he ;)
Het forum is niet hetzelfde als zijn/haar gebruikers he. ;)

Gebruikersavatar
@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5998
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:09
Locatie: Nabij Friesland
Contacteer: Website

Re: RE: Moderator Reminder: het voorstel topic!

do dec 23, 2010 19:44

Wat zijn we nu wijzer 5 pagina's verder?

: Alleen maar verliezers, niets meer, niets minder.

@Giardinetta: Alfa "Geitelan??" :lol: Een nieuwe/ste afscheiding/vrijmaking.

Als het dan toch "kerks" moet: Overdenkt allen je zonden in deze kwestie en zie hoe betrekkelijk al dit gezever is.

Gelukkig en vooral gezond 2011 voor moderators,bestuursleden, (ex)forumleden en andere bijzondere- en gewone mensen. :wink:
Tja als je het zo zegt heeft het wel iets kerkelijks; Immers de onzichtbare God heeft een van onze medegelovigen uit ons midden weggerukt :evil:
Dre is springlevend en wel actief op andere fora. :wink: Zelfs nog een kerstkaartje van hem ontvangen waar ik uit op kan maken dat hij "vreemdgaat" maar wel met iets uit dezelfde stal. :lol:
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

Gebruikersavatar
Kosta
Guru
Guru
Berichten: 1442
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:40
Locatie: Vlaardingen

Re: RE: Moderator Reminder: het voorstel topic!

do dec 23, 2010 19:47

Wat zijn we nu wijzer 5 pagina's verder?

: Alleen maar verliezers, niets meer, niets minder.

@Giardinetta: Alfa "Geitelan??" :lol: Een nieuwe/ste afscheiding/vrijmaking.

Als het dan toch "kerks" moet: Overdenkt allen je zonden in deze kwestie en zie hoe betrekkelijk al dit gezever is.

Gelukkig en vooral gezond 2011 voor moderators,bestuursleden, (ex)forumleden en andere bijzondere- en gewone mensen. :wink:
Tja als je het zo zegt heeft het wel iets kerkelijks; Immers de onzichtbare God heeft een van onze medegelovigen uit ons midden weggerukt :evil:
Dre is springlevend en wel actief op andere fora. :wink: Zelfs nog een kerstkaartje van hem ontvangen waar ik uit op kan maken dat hij "vreemdgaat" maar wel met iets uit dezelfde stal. :lol:
Ik heb de kaart ook gehad, niet echt de ideale auto om in de sneeuw mee te rijden. 8)
Nu: 147 Gta / Gehad: Sud 1.3 SC / Sud Ti 'Qv / Sprint QV / Alfetta QO / Gtv 6 3.0 / 75 1.8 / 146 Ti / 75 Ts / 156 1.8 ts / 156 Selespeed / 155 2,5 v6 / 166 2.5 v6 / 33 16v /155 2.0 8v / Gtv 6 / 145 QV / 156 2,5 v6

Gebruikersavatar
paulsteeman
Guru
Guru
Berichten: 1167
Lid geworden op: di jan 03, 2006 20:56
Locatie: Heemskerk

Re: RE: Moderator Reminder: het voorstel topic!

do dec 23, 2010 20:27

Dus nu is Dre Mollet's account verwijderd.
Hier kan ik echt niet bij.... :?

Dit begint toch echt vervelend te worden. Kritiek wordt schijnbaar niet getolereerd hier. :(

Laten we het eens anders bekijken: de mod`s zijn in dienst van ons dus kunnen we ze ontslaan. Degenen hier het meest lopen te zeiken over die functie moeten dan maar eens de ballen hebben om het zelf te gaan doen. Kijken of het ze dan net zo goed af gaat.

Ik ben hier voor de lol en omdat ik Alfa liefhebber ben. Elke keer weer discussies openen om de grenzen op te zoeken zitten de meesten hier niet op te wachten. Wel goede raad en leuke topics.

Mij persoonlijk maakt het niet uit of ik de Mod`s ken, ik respecteer de REGELS.

Fijne feestdagen allemaal, en uiteraard ook voor Dre!

Paul
http://www.bandenmotel.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

156 SW 1.9JTD 16V 140 PK 2004 was de vorige
Rij nu voorlopig Mercedes.....

Turbolag, the 2 seconds the other driver thinks he has a chance

Gebruikersavatar
Alfa
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 625
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Leidschendam

Re: RE: Moderator Reminder: het voorstel topic!

do dec 23, 2010 20:38

Dus nu is Dre Mollet's account verwijderd.
Hier kan ik echt niet bij.... :?

Dit begint toch echt vervelend te worden. Kritiek wordt schijnbaar niet getolereerd hier. :(

Laten we het eens anders bekijken: de mod`s zijn in dienst van ons dus kunnen we ze ontslaan. Degenen hier het meest lopen te zeiken over die functie moeten dan maar eens de ballen hebben om het zelf te gaan doen. Kijken of het ze dan net zo goed af gaat.

Ik ben hier voor de lol en omdat ik Alfa liefhebber ben. Elke keer weer discussies openen om de grenzen op te zoeken zitten de meesten hier niet op te wachten. Wel goede raad en leuke topics.

Mij persoonlijk maakt het niet uit of ik de Mod`s ken, ik respecteer de REGELS.

Fijne feestdagen allemaal, en uiteraard ook voor Dre!

Paul
Maak je geen illusies wij kunnen helemaal niets! Wij kunnen Moderators niet ontslaan. Wij donateurs hebben nul komma nul te vertellen, zo zit de Stichting nou eenmaal in elkaar.

Ik wil overigens best Moderator zijn. Met mijn ruimdenkendheid en respect voor het vrije woord zal ik het rustig hebben :wink:
The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.

Gebruikersavatar
paulsteeman
Guru
Guru
Berichten: 1167
Lid geworden op: di jan 03, 2006 20:56
Locatie: Heemskerk

RE: Moderator Reminder: het voorstel topic!

do dec 23, 2010 20:43

Tgaat me ook even om het idee en om zelf te mogen zeuren, laat me nou in die waan...... :wink:

Nog even voor de duidelijkheid: no offence against Dre, soms niet echt subtiel maar wel iemand die weet waar het om draait.... (al is het soms op of net over het randje)

We moeten het maar gewoon weer eens gezellig maken hier ( dus lees de regels en hou je daar een beetje aan, dan mag er ook meer)

Ik ga weer naast mijn vrouw zitten en verplicht filmpje kijken, zo zijn nou eenmaal de regels maar ik zeur niet.

Paul
http://www.bandenmotel.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

156 SW 1.9JTD 16V 140 PK 2004 was de vorige
Rij nu voorlopig Mercedes.....

Turbolag, the 2 seconds the other driver thinks he has a chance

Gebruikersavatar
Michel75
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice
Berichten: 4160
Lid geworden op: do jan 18, 2007 20:08
Locatie: Roelofarendsveen

RE: Moderator Reminder: het voorstel topic!

do dec 23, 2010 20:58

Randjes, regels, voorwaarden, waar is het hek?

Gebruikersavatar
GT 75V6
Guru
Guru
Berichten: 1301
Lid geworden op: zo aug 05, 2007 13:37
Locatie: Arnhem

RE: Moderator Reminder: het voorstel topic!

do dec 23, 2010 21:44

Ik zal Dré gaan missen! :cry: :cry: :cry:

God hebbe z'n forumziel! :-({|=
Huidig: Giulietta 1750 TBi QV TCT bianco lunare (2014)
Gehad: Giulietta 2.0 JTDm TCT (2013) | MiTo 1.3 JTDm Eco (2011) | 156 2.5 V6 24V (2003) | 75 3.0 V6 America (1988)

WhizzMan
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5492
Lid geworden op: zo jun 04, 2006 21:54
Locatie: Almerika

Re: RE: Moderator Reminder: het voorstel topic!

do dec 23, 2010 22:25

Randjes, regels, voorwaarden, waar is het hek?
Op de dam staat het niet meer.

Gebruikersavatar
Alfavaganza
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3768
Lid geworden op: vr okt 19, 2007 02:02
Locatie: Alphen aan den Rijn

RE: Moderator Reminder: het voorstel topic!

do dec 23, 2010 22:32

Pffft, het is weer feest hoor...

Even een paar zo neutraal mogelijke observaties:

1) Iedereen die kritiek heeft op het bannen van Dré: je kunt niet ergens over oordelen wanneer je de achtergronden niet kent. Weten jullie wat er (bijv.) in de PB en/of verwijderde posts allemaal is gebeurd? Ik niet. Dus zelfs al heb ik geen posts gezien die een ban rechtvaardigen, kan ik er toch onmogelijk over oordelen of het terecht is of niet. Ik kan alleen maar uit de grond van m'n hart zeggen dat ik het heel, heel jammer vind dat het is gebeurd.

2) Zo het al tot een ban moest komen, was dit wel zo'n beetje het ongelukkigst denkbare moment. De commotie die nu ontstaat was absoluut voorspelbaar. Ik hoop (natuurlijk alleen wat dat betreft) dat er echt een bijzonder goede reden voor was.

3) Ik sluit me aan bij de oproep tot Kerst-vergevingsgezindheid. Naar beide kanten wel te verstaan. Het zou een mooi signaal zijn. (hopen kan altijd, toch?)
Verleden: Sud 1.3, Sud Sprint 1.5 Veloce, 75 1.8, 164 2.5 TD, 164 2.5 TD Super, 145 1.6 TS, 159 SW 1.9 JTD
Heden: Alfaloos :cry:

Gebruikersavatar
Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5074
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:46
Locatie: Mijn paddestoel. IK HAAT EGELS

Re: RE: Moderator Reminder: het voorstel topic!

do dec 23, 2010 23:20

Dus nu is Dre Mollet's account verwijderd.
Hier kan ik echt niet bij.... :?

Dit begint toch echt vervelend te worden. Kritiek wordt schijnbaar niet getolereerd hier. :(

Laten we het eens anders bekijken: de mod`s zijn in dienst van ons dus kunnen we ze ontslaan. Degenen hier het meest lopen te zeiken over die functie moeten dan maar eens de ballen hebben om het zelf te gaan doen. Kijken of het ze dan net zo goed af gaat.

Ik ben hier voor de lol en omdat ik Alfa liefhebber ben. Elke keer weer discussies openen om de grenzen op te zoeken zitten de meesten hier niet op te wachten. Wel goede raad en leuke topics.

Mij persoonlijk maakt het niet uit of ik de Mod`s ken, ik respecteer de REGELS.

Fijne feestdagen allemaal, en uiteraard ook voor Dre!

Paul
Ik schaar mij achter deze post, van de eerste tot de laatste zin :thumbs:
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Gebruikersavatar
Alfa
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 625
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Leidschendam

RE: Moderator Reminder: het voorstel topic!

do dec 23, 2010 23:31

All censorships exist to prevent any one from challenging current conceptions and existing institutions. All progress is initiated by challenging current conceptions, and executed by supplanting existing institutions. Consequently the first condition of progress is the removal of censorships.

George Bernard Shaw
The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.

Terug naar “Praktische gids voor de Alfist”