Gebruikersavatar
Dinky Boy
Miniaturista
Berichten: 12101
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Groningen
Contacteer: Website

Club-vacature: ICT'ers gezocht

za dec 11, 2010 12:19

ICT'ers gezocht voor SCARB website, registersites en forum.

Klik hier voor meer info.

Andretti Molletti

RE: Club-vacature: ICT'ers gezocht

ma dec 13, 2010 20:04

Wat verwachten wij van de ICT'ers:
- Aandragen van ontwikkelingen, op de ICT-markt, die voor SCARB van belang zijn;
- Richting kan geven aan de uitbouw/vernieuwing van de SCARB-site;
- Vernieuwing van het forum;

- Koppeling met de donateursadministratie;

- Opzet/uniformering van registersites;
- Goede sociale eigenschappen om dit binnen het club verband te kunnen overbrengen.
Kunt u het vetgedrukte deel: - Koppeling met de donateursadministratie; toelichten?
Lees ik hier dat het forum eerdaags alleennog toegankelijk is voor leden/donateurs?

Gebruikersavatar
ravado
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3900
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 07:04
Locatie: home is where you dig it

RE: Club-vacature: ICT'ers gezocht

ma dec 13, 2010 20:12

Nee dat lees je verkeerd.
Het gaat er om dat de ledenadministratie gedigitaliseerd wordt en die competentie zoeken ze bij een ict-er.

Andretti Molletti

RE: Club-vacature: ICT'ers gezocht

ma dec 13, 2010 20:41

Ow gelukkig maar want dat was funest geweest voor het forum denk ik zo.

Succes met zoeken.

WhizzMan
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5492
Lid geworden op: zo jun 04, 2006 21:54
Locatie: Almerika

RE: Club-vacature: ICT'ers gezocht

di dec 14, 2010 05:36

Volgens mij is de bedoeling dat er een heuse database komt, inplaats van een paar spreadsheets.

Gebruikersavatar
Gordon
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2057
Lid geworden op: vr jul 14, 2006 11:59
Locatie: Delft

Re: RE: Club-vacature: ICT'ers gezocht

di dec 14, 2010 08:29

Volgens mij is de bedoeling dat er een heuse database komt, inplaats van een paar spreadsheets.
Mwah, da's nou niet echt moeilijk en afhankelijk van de database die je kiest kan je dan zelfs nog de spreadsheets handhaven voor de daaraan gewende computer-analfabeten.

Maar nee, deze vacature is niet echt mijn kopje thee

WhizzMan
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5492
Lid geworden op: zo jun 04, 2006 21:54
Locatie: Almerika

Re: RE: Club-vacature: ICT'ers gezocht

di dec 14, 2010 12:41

Volgens mij is de bedoeling dat er een heuse database komt, inplaats van een paar spreadsheets.
Mwah, da's nou niet echt moeilijk en afhankelijk van de database die je kiest kan je dan zelfs nog de spreadsheets handhaven voor de daaraan gewende computer-analfabeten.

Maar nee, deze vacature is niet echt mijn kopje thee
Als je het goed doet, wordt het er juist makkelijker van. Als tussenoplossing de spreadsheet aan de database hangen tot je een frontend hebt wat goed werkt, is inderdaad geen slecht plan.

Gebruikersavatar
0170Spider
Full Member
Full Member
Berichten: 490
Lid geworden op: ma sep 08, 2008 17:03
Locatie: Apeldoorn
Contacteer: Website

RE: Club-vacature: ICT'ers gezocht

wo dec 15, 2010 17:32

Extra toelichting voordat er wordt gedacht dat iemand dapper bijna 4000 adressen bijhoudt in een excelletje: er is een goed functionerende actuele database. In die database worden de donateursgegevens bijgehouden, maar ook niet veel meer dan dat.
EN: die database staat op een stand alone computer. In het huidig tijdperk niet de meest handige oplossing als de mensen die de donateursadministratie doen op 2 adressen in het land zitten. Bovendien moet er nog veel te veel handmatig gebeuren (mutaties, check op postcode, etc.) terwijl dit tegenwoordig veel mooier kan. DE ICT-er die gezocht wordt, zou o.a. de vertaler zijn van de wensen van de donateursadministratie, bestuursleden, etc. naar een handige (serverbased) database waar alle SCARB-vrijwilligers die er iets mee moeten weer blijer van worden.

Ik ben zeker geen digibeet, maar hulp van zo'n vertaler is absoluut welkom....

de ene helft van de donateursadministratie :wink:

WhizzMan
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5492
Lid geworden op: zo jun 04, 2006 21:54
Locatie: Almerika

RE: Club-vacature: ICT'ers gezocht

wo dec 15, 2010 23:51

Dat is alvast iemand die in ieder geval de wensen duidelijk kenbaar kan maken. :) Ik neem aan dat er ook ruimschoots naar de security van zo'n setup gekeken gaat worden. Een server met 4000 stuks NAW er op wil je liever geen onbevoegden op hebben rondhangen.

Gebruikersavatar
0170Spider
Full Member
Full Member
Berichten: 490
Lid geworden op: ma sep 08, 2008 17:03
Locatie: Apeldoorn
Contacteer: Website

Re: RE: Club-vacature: ICT'ers gezocht

do dec 16, 2010 11:26

Dat is alvast iemand die in ieder geval de wensen duidelijk kenbaar kan maken. :) Ik neem aan dat er ook ruimschoots naar de security van zo'n setup gekeken gaat worden. Een server met 4000 stuks NAW er op wil je liever geen onbevoegden op hebben rondhangen.
en da's dus ook zo'n taakje voor die ICT-er: dit soort eisen bedenken en meegeven aan de bouwers van de betreffende ICT-voorzieningen...

Gebruikersavatar
Gordon
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2057
Lid geworden op: vr jul 14, 2006 11:59
Locatie: Delft

Re: RE: Club-vacature: ICT'ers gezocht

do dec 16, 2010 11:34

Dat is alvast iemand die in ieder geval de wensen duidelijk kenbaar kan maken. :) Ik neem aan dat er ook ruimschoots naar de security van zo'n setup gekeken gaat worden. Een server met 4000 stuks NAW er op wil je liever geen onbevoegden op hebben rondhangen.
en da's dus ook zo'n taakje voor die ICT-er: dit soort eisen bedenken en meegeven aan de bouwers van de betreffende ICT-voorzieningen...
Je "vergeet" toch altijd wat. Postcode check is bijvoorbeeld ook zo'n gedrocht dat alleen maar bruikbaar is indien je deze ook continu vernieuwt; zo kan ik op dit moment dus bij diverse organisaties mijn verhuizing niet doorgeven omdat zij van mening zijn dat ik een ongeldige postcode heb. :roll:

Gebruikersavatar
Schaapm
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 922
Lid geworden op: di dec 28, 2004 11:50
Locatie: Voorthuizen
Contacteer: Website

RE: Club-vacature: ICT'ers gezocht

do dec 16, 2010 20:06

Wel grappig om te zien dat de repliers volgens mij goed in het profiel passen... aanmelden!!!

matthijs
Full Member
Full Member
Berichten: 452
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 22:04
Locatie: Houten
Contacteer: Website

RE: Club-vacature: ICT'ers gezocht

ma dec 27, 2010 22:04

Windows sharepoint! Kan iedereen samenwerken, databasejes opzetten en kunnen semi-computer hobbyisten het ook nog snappen.
Auto's... leuk, motorfiets, leuker!

Terug naar “Praktische gids voor de Alfist”