Gebruikersavatar
Wesley
Full Member
Full Member
Berichten: 269
Lid geworden op: do feb 21, 2008 21:05
Locatie: Enschede

Re: nieuw project: 75 Estremo

vr feb 22, 2019 10:44

Gave plannen en mooie vorderingen Emile!
Hoewel je vaker hebt overwogen de Giulia weg te doen verwachtte ik die wending toch nog niet haha.
Lijkt mij ook wel wat, lekker oldskool rwd racen. Doe je ook aan private lease? :mrgreen:

Als je de Giulietta op kenteken hebt moet je daar gewoon lekker activiteiten en evenementen mee doen waar je échte racer(s) net iets te hardcore voor is.
Keer een slalom meepakken op Lelystad bij Wimedo, dagje Nordschleife en wat toeren in de omgeving van de Eiffel, een heuvelklimmetje (Teuven bijv), time attack op Viva Italia en/of een driftdagje. En indien je rwd gaat missen kun je de 156 natuurlijk altijd even laten staan en de Giulietta inschrijven bij het SI.

Succes met de (ver)bouw! :thumbs:

Gebruikersavatar
GTA287PK
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2972
Lid geworden op: vr jan 18, 2013 14:30
Locatie: Didam
Contacteer: Website

Re: nieuw project: 75 Estremo

zo feb 24, 2019 11:28

Tja,mn perenkist.. Momenteel nota bene nog de snelste van het race-trio ook..

De Jet gaat, zo vrees ik, toch wel redelijk SI waardig eindigen, maar voornamelijk driftacties meemaken met een incidenteel rondje-om-de-kerk. Ik heb ooit eens een Giulia race-ding op kenteken gehad en langer als een kwartier heb ik het daarin op de openbare weg nooit volgehouden. T*f*s herrie..

Oh ja. Ik doe aan private lease ! Éen termijn (lees 1 race) , vóór de start te voldoen en daarna is 'ie van jou. In welke staat dan ook. :mrgreen:
De mannen vóóraan verdelen de punten ! <Allard Kalff>


http://www.alterokunststoffen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
GTA287PK
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2972
Lid geworden op: vr jan 18, 2013 14:30
Locatie: Didam
Contacteer: Website

Re: nieuw project: 75 Estremo

do mar 07, 2019 17:10

Omwille van alle verstevigingen aan de koets dus motor en bak gedemonteerd. Mooi moment om de vliegwielen meteen af te draaien/verlichten. En dat is weer een mooi moment om het lagerwerk even te bekijken:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Marco van Alfaspecials, steeds streng maar altijd rechtvaardig, beoordeelde het lagerwerk als "matig". Kennelijk nogal wat onbalans in de boel gezeten.. Nu de vliegwielekes afdraaien, alles (op elkaar) balanceren, krukas iets te polijsten (verder in goede staat), verse lagers er in, nieuwe distributie er op. Straks alles weer goed voor elkaar (motor heeft prima compressie), blij dat het allemaal even open is gemaakt !
De mannen vóóraan verdelen de punten ! <Allard Kalff>


http://www.alterokunststoffen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Jesper75
Full Member
Full Member
Berichten: 446
Lid geworden op: di feb 27, 2007 22:54
Locatie: Wormerveer

Re: nieuw project: 75 Estremo

vr mar 08, 2019 09:29

Goed bezig :thumbs: en wat een gaaf setje spruitstukken zeg 8) succes!

Gebruikersavatar
Michel75
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice
Berichten: 4145
Lid geworden op: do jan 18, 2007 20:08
Locatie: Roelofarendsveen

Re: nieuw project: 75 Estremo

vr mar 08, 2019 10:18

Ja, als het blok er toch naast staat, gelijk maar goed nakijken!

Terug naar “Racen - Technisch”