(en in een ander topic was er een italiaans bedrijf gevonden die de stickers op maat maakt, errug vet!!)

jow das idd ook egt super vett!!No fear stikkert![]()
Absoluut schitterend .... maar niet op een gele auto vind ik zelf. Dus die keus valt af voorlopig (maar wie weet wat de toekomst brengt)de martini racing kleuren em bestickering blijft mijn favoriet op elke italiaanse (race)(rally)auto
(en in een ander topic was er een italiaans bedrijf gevonden die de stickers op maat maakt, errug vet!!)
De voorschermen en motorkap moet ik zowieso spuiten ... 2 kleuren is natuurlijk meer werk maar als ik toch bezig ben...Goed nu de ongein modus weer uit![]()
omdat geel een lichte kleur is zou ik zeker een of meerde donker kleuren nemen voor een mooi contrast.
Maar wil je het relatief "low cost" houden met sticker werk of meteen er een paint job van maken?
aha duidelijk.De voorschermen en motorkap moet ik zowieso spuiten ... 2 kleuren is natuurlijk meer werk maar als ik toch bezig ben...Goed nu de ongein modus weer uit![]()
omdat geel een lichte kleur is zou ik zeker een of meerde donker kleuren nemen voor een mooi contrast.
Maar wil je het relatief "low cost" houden met sticker werk of meteen er een paint job van maken?
Voorkeur gaat er naar uit om voorlopig alleen de neus (en wellicht de deuren en A stijlen ivm cosmetische aanpassingen) aan te pakken.
Ik zat ook nog te denken aan bv een compleet zwarte motor kap.
Lekker makkelijk, dat wordt dan gewoon zwart polyester, laat die spuitbussen maar achterwegenIk zat ook nog te denken aan bv een compleet zwarte motor kap.![]()
![]()
![]()
Jeroen, dit lijkt mij ook wat !!!!
Heb niet veel van die boompjes gezien....ik stond meer in de buurt van de tapkraanLekker makkelijk, dat wordt dan gewoon zwart polyester, laat die spuitbussen maar achterwegenIk zat ook nog te denken aan bv een compleet zwarte motor kap.![]()
![]()
![]()
, P.S. nog veel boompjes verbrand Michel?
En aan het eind van de avond het vuurtje "blussen" natuurlijkHeb niet veel van die boompjes gezien....ik stond meer in de buurt van de tapkraanLekker makkelijk, dat wordt dan gewoon zwart polyester, laat die spuitbussen maar achterwegen![]()
![]()
![]()
, P.S. nog veel boompjes verbrand Michel?
Inderdaad!middenste twee lampjes hebben van dat kippegaas, best gaaaaf