ben reuze benieuwd naar de foto's......................

Altijd.de familie gaat voor.
Ja, had ik gezien. Leuk om een racer van te bouwen hè?http://www.autozone.be/auto_j2ee/gg/pag ... cale=nl_BE
Pieter : kijk 'ns : zonder motor weliswaar maar voor die prijs
Helemaal gelijk, maar ik heb geen plek om een sloper te stallen en geen tijd om m uit elkaar te trekken.als ik nog een Alfetta GTV racer had gehad, had ik deze erbij gekocht... Kijk eens wat je aan plaatwerk alleen al kwijt bent. En met een beetje geluk kan je de aanschaf terugverdienen met losse verkoop onderdelen die je niet nodig hebt. En je hebt gelijk een mooie dakplaat! Oftewel: slopen die handel!
Plaats, tijd ...en centen : ik ken er nog die daar gebrek aan hebbenHelemaal gelijk, maar ik heb geen plek om een sloper te stallen en geen tijd om m uit elkaar te trekken.als ik nog een Alfetta GTV racer had gehad, had ik deze erbij gekocht... Kijk eens wat je aan plaatwerk alleen al kwijt bent. En met een beetje geluk kan je de aanschaf terugverdienen met losse verkoop onderdelen die je niet nodig hebt. En je hebt gelijk een mooie dakplaat! Oftewel: slopen die handel!
Ik besteed mijn tijd liever aan de racer zelf, dan maar een deukje in mijn dak. Of mag ik pas in 2009 weer meedoen vV?![]()
Maar als iemand m koopt en wil slopen, die dakplaat wil ik best kopen hoor
Zo op de foto's best een aardig ding om te redden ook, dat is met enige creativiteit ook wel te doen.
Groeten, Pieter
het leven van een (hobby-)coureur...Plaats, tijd ...en centen : ik ken er nog die daar gebrek aan hebben
De hobby is gewoon om met beperkte middelen toch een heleboel lol te maken. En dat kan gelukkig!het leven van een (hobby-)coureur...Plaats, tijd ...en centen : ik ken er nog die daar gebrek aan hebben
Ik zal eens kijken of ik een plaatje carbon voor je kan roggelen voor weinagh voor op je dak.(moeten jullie wel ophouden met zeuren over het dak)![]()