Pcies,
ff controleren wat Remco zegt. Lijkt er bijna op dat je de kabels net een positie ernaast hebt zitten.
Heerlijk, autotechnische kennis, had ik dat ook maar...Ik denk, dat jouw merkteken(s) wel klopt (kloppen)...
a) krukaspoulie kan er echt maar op 1 manier op........hoewel tenzij het halve maantje ontbreekt.Lijktt me nogal tricky, maar ja was losgelopen he..
b) Het witgemaakte streepje lijkt me het F teken, dat is het teken voor stationair 5 graden voorontsteking. (dat is dus een klein beetje, zeg 4/ 5mmm eerder dan BDP.
Voeding zetten op de ontsteking (incl bobine) heb ik al gedaan.Tja, misschien bobine niet goed? Even eentje lenen en proberen. (helaas ben ik niet echt in de buurt............)
En heb je ook al geprobeerd om rechtstreeks voeding op de bobine te zetten?
Bosch ook 100% zeker.... (bij 33 loopt de rotor andersom)Pieter,heb je alleen de bobine of ook het regelkastje van de 33 overgezet ? Ik weet dat ze bij een marelli van een boxer de witte en de groene draad andersom hebben zitten als bij een nord. Check eens of dat bij de bosch ook niet is
Den Haag nog steeds...tot 1 MaartWaar zit je tegenwoordig?? DenHaag nog steeds???
Of heb je al een schuurtje in de buurt van Leusden?
Is er dan echt niemand daaro die effe langs kan komen en kijken??
Geef maar weer een gil en dan pas ik ergens wat tijd in ok?
Waar zit je tegenwoordig?? DenHaag nog steeds???
Of heb je al een schuurtje in de buurt van Leusden?
Is er dan echt niemand daaro die effe langs kan komen en kijken??
Geef maar weer een gil en dan pas ik ergens wat tijd in ok?
en daarna Leusden????Den Haag nog steeds...tot 1 Maart