Het is dus gelukt. De laatste week was het nog wel even doorwerken. Dinsdagavond eerst dat kapotte wiellager achter vervangen. En de binnenkant hier en daar wat bijgewerkt met laagje verf. Dan op woensdag de bijrijdersstoel erin, kostte de gehele avond om het zelfgemaakte frame passend te maken maar uiteindelijk zat die stoel er toch in. Toen donderdag de binnenste koplampen (grootlicht) vervangen door koelroosters (zie foto onder voor het resultaat), daarbij kwam ik erachter dat de slang die loopt van koelvloeistof tank naar radiateur lek was. Dus die ook maar vervangen en aangezien ik nog voldoende slang over had ook de slang van T-stukje tussen slang van blok naar kachel naar koelvloeistoftankje maar vervangen... op zich klusje van 5 minuten ... ware het niet dat dat verdomde plastic T-stukje afbrak

en die had ik natuurlijk niet meer liggen

Gelukkig had de dealer ze op voorraad dus kon k dat vrijdagavond er tussen zetten, nog wat dingetjes afwerken en naar bed.
Zaterdag ochtend om 5:00 uur uit bed om naar Zandvoort te rijden. Ik had de week ervoor zoveel mogelijk ritjes gedaan maar door alle werkzaamheden was echt kilometers maken er niet bij dus was de heenreis een heel spannende ... gelukkig geen enkel probleem. En daar stonden we dan.

Daarna de baan op:
Wat een ervaring zeg om na maanden werk er dan toch te zijn. En wat hield ze het goed. Oke met 95 pk onder de kap komt er zo nu en dan wle iemand voorbij maar de snelheid viel me alles mee. De snelheid zat er goed in en de grip in de bochten was er ook ... al was het overhellen wel wat teveel van het goede:

En het duiken bij het remmen was er ook:
Vooral op de zaterdag merkte ik goed dat de banden het zwaar hadden. Vooral achter vertoonde wat littekens:

Dus daar moet een oplossing voor komen. Daar hebben we de hele winter voor, maar er staan nog andere aanpassingen op de planning, het worden dus weer drukke tijden
Maar voorlopig kijk ik terug op een zeer geslaagd Spettacolo weekend zonder enig probleem met de auto! Ik heb het weekend 500 km gereden waarvan ruim 300 op de baan.