Een vraagje: Hoe doe je dat het handigst?Vergeet die anti dreun plaat niet uit de deur te halen. Deze weegt meer dan het frame wat je eruit gezaagd hebt.
Groeten, Pieter
Een vraagje: Hoe doe je dat het handigst?Vergeet die anti dreun plaat niet uit de deur te halen. Deze weegt meer dan het frame wat je eruit gezaagd hebt.
Waarom de handrem gewisseld?en de Alfetta handrem (thanks Jaben) op zijn plaats. Dit is dus inderdaad plug-and-play te wisselen, 5 minuutjes werk.
Omdat een of andere maffe Italiaan ooit bedacht heeft dat het stuur niet recht voor de stoel hoeft te zitten, maar iets meer naar rechts. Als je een Alfetta-handrem toepast, kun je je stoel wat meer naar rechts plaatsen, waardoor je dus beter zit t.o.v. het stuur.Waarom de handrem gewisseld?en de Alfetta handrem (thanks Jaben) op zijn plaats. Dit is dus inderdaad plug-and-play te wisselen, 5 minuutjes werk.
Gewoon omdat de 75 handrem de meest lelijke handrem aller tijden is, of om een andere reden?
Klopt, en dat ruimteschip zit ook in de weg van je arm tijdens het sturen als je zoals ik heb gedaan de stoelen op de bodemplaat monteert.Omdat een of andere maffe Italiaan ooit bedacht heeft dat het stuur niet recht voor de stoel hoeft te zitten, maar iets meer naar rechts. Als je een Alfetta-handrem toepast, kun je je stoel wat meer naar rechts plaatsen, waardoor je dus beter zit t.o.v. het stuur.Waarom de handrem gewisseld?en de Alfetta handrem (thanks Jaben) op zijn plaats. Dit is dus inderdaad plug-and-play te wisselen, 5 minuutjes werk.
Gewoon omdat de 75 handrem de meest lelijke handrem aller tijden is, of om een andere reden?
Zag dat jij ook het originele filter behoudt.@Geert: Thanks voor de duidelijke plaatjes! Dat gat naast de radiateur wil ik ook gaan maken, maar dan de aanzuigbuis achter de gril te laten stoppen.
Geert, ik heb de tip van Dennis de Rooy om de standaard airbox te gebruiken. Wel met een kortere, rechtere buis zoals jij beschrijft. Die bocht (te zien op de foto) gaat er dus inderdaad af.Zag dat jij ook het originele filter behoudt.@Geert: Thanks voor de duidelijke plaatjes! Dat gat naast de radiateur wil ik ook gaan maken, maar dan de aanzuigbuis achter de gril te laten stoppen.
Neem aan dat jij ook die rare bocht er nog afzaagt en de slang er dan op monteert?
Heb ook nog een open luchtfilter liggen.
Maar de overgang van 80mm diameter naar 50mm bij 50mm vierkant vind ik wat problematisch.
Aardig klusje om dat mooi over te laten gaan.
En dan moet er ook nog een airbox gemaakt worden.
Steek m'n schaarse tijd dan liever in andere klussen.
Vraag me af of het verschil met een open filter echt merkbaar is in snelheid.
Dan rem ik wel 10 meter later ofzo