Klemcoderingen waren onleesbaar idd, heb nog 33 schakeldoos liggen, dus het blijft mooi NIET liggenof blijft een hele tijd liggen![]()

Af is af, he !

Klemcoderingen waren onleesbaar idd, heb nog 33 schakeldoos liggen, dus het blijft mooi NIET liggenof blijft een hele tijd liggen![]()
is die velg zo krom dat ze hem helemaal afkeurde?- 1 Velg is krom, ff een andere uit de garage pakken er liggen er daar genoeg.
Ja, het rare is dat ik bij deze set totaal geen trilling ofzo voel tijdens het rijden. Tijdens de vorige APK voor mijn vorige 33 had ik een velg waarbij ik een trilling voelde en die bleek ook krom maar dat was wel goedkeur. Ach, hier ga ik niet moeilijk over doen, of het nog net wel of niet binnen de marges valt. Ik heb zoals gezegd nog wel wat goede velgen liggen. Even 2 dezelfde uitzoeken en op de achteras leggen en dan is dat opgelost. Hopelijk heb ik morgen beter nieuws dus!is die velg zo krom dat ze hem helemaal afkeurde?- 1 Velg is krom, ff een andere uit de garage pakken er liggen er daar genoeg.
Ik kom met de gele Sprint met Zender spoiler set .... kenteken noemen is overbodig denk ikChapeau!!
See you on sunday!
Thom
(Kom met Groene Giulia Super Kenteken begint met 14Y...).
Thom
Nee he, toen moest er nog best wat gebeuren, nu zijn het echt nog de laatste loodjes, gaat helemaal goedkomen. Aan welke baanonderdelen doe jij mee?zo dan, het project is aardig opgeschoten, heb er nog een tijd geleden bij staan kijken en toen zag het er allemaal niet zo heel erg top uit, maar nu...........super
zie je a.s. zondag op zandvoort (owja, zwarte 33 bestaat ook niet meer, is nu een witte giulia met veel schoonheidsfoutjes, maar wel met snelheid)