@Andretti:
De noodschakelaar zou het nu ook moeten doen, net zoals in de vorige setup waarbij de laadstroom op de andere pool zat.
Maar nu dus maximaal veilig, knop om = alle 12V onderbroken.
Wel heb ik al gemerkt dat zo'n schakelaar fijn is als je geen verklikkertje hebt dat je licht nog brandt
Ik zal m'n karretje eens aanzwengelen en dan de rode knop overhalen. Uit zal ie wel gaan, en als de schakelaar en weerstand kloppen, geen schade aan dynamo en ontsteking.
Vanavond ga ik weer door, eens die velgen van de regenbanden proefpassen, en aan mijn stoelbevestiging werken.
Vraagje: Wie weet er waar je "USA schuim" (uit het DNRT technisch reglement) kan kopen? Mijn rolkooi moet nog ingepakt, als ik dat doe met FIA schuim, gaat dat flink knaken kosten. Of weet iemand een adres waar FIA schuim te koop is voor relatief weinig geld?
Remola verkoopt FIA schuim voor € 26,50 incl. btw per 91,5 cm. Daar moet ik minimaal 4, en waarschijnlijk 5 stukken van hebben... Redelijk dure grap voor een paar klodders opgespoten aardolie.
Hits en tips zeer welkom!
Nieuw to-do lijstje:
- Alu deurplaat maken en op de deur schroeven
- Stoelbevestiging naar achteren en omlaag (nogmaals proefpassen, wil geen fout maken dat ik de beugels wegslijp en het dan niet past), kopen 6 maal 8x6cm 3mm plaatjes voor versteviging a la ASJ
- Gordeloogplaatjes bevestigen waar ze moeten komen, worden hierna vastgelasd
- FIA Rolkooi padding kopen en bevestigen
- Slicks op andere velgen laten zetten, velgen proefpassen en evt spacers kopen ivm ruimte bij remklauwen voor <- Velgen passen niet, nieuwe reeds gevonden
- Olie + filter vervangen, nog 5 liter 20W50 kopen bij de 5 liter die ik al heb
Reeds voltooid:
- Rechter + linker buitenspiegels erop schroeven V
- Brandblusser bevestigen V
- Losse draden accu etc tie-wrappen en vastplakken V
- Laadstroomdraad op andere pool van de noodstroomschakelaar zetten V
- Thermostaat vervangen V
- Hoofdkoppelingcylinder vervangen V
- Een kloddertje Owatrol CIP hier en daar (voorste wielkasten, laswerk, bodemplaat) V
- Bevestigingspunten torsiestaven doordrenken met WD40 V
Groeten, Pieter