Het is alweer even geleden, allerlei ander bezigheden tussendoor, een tijd lang heb ik geen hand uitgestoken naar de Sprint

.... maar ben inmiddels weer op volle toeren bezig! Tijd voor een update dus!
Zoals op pagina 9 van dit topic al te lezen was, waren de polyester schermen niet echt passend

Met de slijptol zijn de schermen inmiddels bijgewerkt. Nog steeds kloppen niet alle naden, dat kan ook niet want de maat is gewoon niet goed. De afstand van naad tot bovenkant van het scherm is gewoon 3 mm anders als datzelfde stuk op de deur, dat gaat dus nooit passen. Inmiddels gaan de deuren in ieder geval weer open, dat is al heel wat
Buiten dat gaf de Zender voorbumper problemen met de nieuwe voorwielophanging. Bij vol insturen schuurden de banden tegen de bumper aan, dat kwam omdat de bumper als het ware om het scherm heen grijpt met de bevestigingspunten. Ik heb nieuwe steunen in de bumper gepolyesterd zodat de oude eraf kunnen en ik alles passend kan maken.
Daarnaast heb ik de beide achterraampjes vervangen door lexaan. Ik heb ervoor gekozen de orginele raamlijsten te gebruiken aan de buitenkant, schroeven vind ik niet mooi namelijk.
De laatste, meest ingrijpende, aanpassing zit aan de binnenkant. 2 Jaar geleden hebben we de complete kabelboom nieuw gemaakt. Echter hebben we wat wat te gehaast gedaan, niet alle draden waren even lang enzo, het geheel werkte wel maar zag er nogal rommelig uit. De zelfgemaakte middenconsole en dashboard werkten daar ook behoorlijk aan mee. Het orginele dashboard zit inmiddels weer terug. Ook de kabelboom is voor 80% weer opnieuw gemaakt. Dit keer wel zoals het hoort. Komende week leg ik hier de laatste hand aan als het goed is.
Daarna werk ik de neus verder af. Het SS moet dan normaal gezien wel haalbaar zijn.
Foto's volgen binnenkort!