
Dan doel je vast niet op die 2 losse achterassen op het laatste plaatje?![]()
![]()
Ik zie erg coole onderdelen!
Om een kennis te quoten: "If you have 'NO FEAR' you ain't going fast enough."No fear stikkert![]()
Dacht ik ook al... dat gemier altijd met die bouten, 2x per jaar (in mijn "geval")makkelijker en dus sneller wielen wisselen?
Inderdaad. Ik moet regelmatig de wielen wisselen. Met straatbanden naar het circuit rijden, dan slicks eronder en terug weer met straatbanden. Dan werkt dit toch ff makkelijker als die bouten waar je dan het wiel ervoor houdt, dan met je knie het wiel vlak moet houden, met een hand het wiel voor de boutgaten houdt en met de andere de bout erin draait .makkelijker en dus sneller wielen wisselen?
De moeren zijn ook conisch. Zijn daar speciaal voor gemaakt. Zijn ook geen standaard tapeinden zoals ze bij de bouwmarkt per meter te koop zijn. Tapeinden en moeren zijn te koop bij bijvoorbeeld Biesheuvel.Moeten daar dan geen bouten op met een conische kant? Of centreert hij nu voldoende op de naaf?