Wie gaan er nog meer rondjes blazen op SPA?
Zelf ga ik het speelgoed weer s uitlaten.
Mooie kans om te oefenen in aanloop van het Challenge weekend.
Groet Pieter
Valt best wat te regelen denk ik, zeker als het dnrt deelnemers veld tegen valt. Het circuit moet toch betaald worden.mag iedereen daar meedoen of enkel SI en challenge ?
Baan km's maken levert altijd tijdwinst op. Kans om aan de afstelling van de auto te schaven, kans om een de vaardigheden van poppetje achter het stuur te schaven (de grootste beperkende factoor doorgaans...Deze laat ik aan me voorbij gaan. Als het een race was, was ik gegaan. Wat heeft trainen voor zin, als er niet geracet wordt?
Helemaal mee eens. Baal ook dat dit niet gaat lukken.Baan km's maken levert altijd tijdwinst op. Kans om aan de afstelling van de auto te schaven, kans om een de vaardigheden van poppetje achter het stuur te schaven (de grootste beperkende factoor doorgaans...Deze laat ik aan me voorbij gaan. Als het een race was, was ik gegaan. Wat heeft trainen voor zin, als er niet geracet wordt?)
En Spa is een fantastische baan!!
Gr
DJ
Wie gaan er nog meer rondjes blazen op SPA?
Zelf ga ik het speelgoed weer s uitlaten.
Mooie kans om te oefenen in aanloop van het Challenge weekend.
Groet Pieter
Toch niet met Pirelli'sNou ik dacht ik kondig het maar aan hier dan kan ik nergens van worden beticht
De rondjes is SPA zijn best wel lang, duurt wel even voordat je de baan onder de knie hebt.Kan die baan wel gaan oefenen, maar als er niet geracet wordt, wat heb ik daar dan aan?
Nee ben helaas niet benaderd voor n testsessie!!!Toch niet met Pirelli'sNou ik dacht ik kondig het maar aan hier dan kan ik nergens van worden beticht
Daar heb je in zoverre ites aan dat je idd de baan kent tegen de tijd dat je daar wel een keer een race hebt. Daarnaast leer je een nieuwe baan rijden, leer je extra over jezelf en de auto waar je ook op een bekend circuit best iets aan kan hebben.Kan die baan wel gaan oefenen, maar als er niet geracet wordt, wat heb ik daar dan aan?