Gebruikersavatar
Pietro Originale
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3178
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:01
Locatie: Hillywood

RE: 30 April: Denk aan je geluid!

do apr 28, 2011 14:38

Helpt dat: gewoon wat van dat isolatiemateriaal ernaast plakken?
Nu: Rosso 75 Turbo (voorheen TS) racer (1991), een BeierDreier
Vroeger: Nero 33 S 16V QV (1992), Grigio Chiaro Spider 2.0 (1991), Blu 164 TS (1995), Grigio Eclisse Spider 2.0 TS (1999)
Eat My Rust Racing

Gebruikersavatar
Petje 75
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 598
Lid geworden op: do dec 30, 2004 16:51

RE: 30 April: Denk aan je geluid!

do apr 28, 2011 14:40

ja efekes.....
Zorg gewoon dat je een goede uitlaat hebt ipv aan elkaar gebakken stukjes en beetjes, scheelt een hoop......

Gebruikersavatar
Michel75
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice
Berichten: 4150
Lid geworden op: do jan 18, 2007 20:08
Locatie: Roelofarendsveen

RE: 30 April: Denk aan je geluid!

do apr 28, 2011 15:09

Die pijp is wel goed... da's 1 holle buis van voor naar achteren :jumping:

Gebruikersavatar
Pietro Originale
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3178
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:01
Locatie: Hillywood

RE: 30 April: Denk aan je geluid!

do apr 28, 2011 15:49

Ik bedoelde meer isolatieschuim naast het luchtfilter, niet de uitlaat.

Ik ga trouwens van brakke pijp met einddemper naar voordemper met nieuw tussenstuk en einddemper. Dat moet toch al een hoop schelen...
Nu: Rosso 75 Turbo (voorheen TS) racer (1991), een BeierDreier
Vroeger: Nero 33 S 16V QV (1992), Grigio Chiaro Spider 2.0 (1991), Blu 164 TS (1995), Grigio Eclisse Spider 2.0 TS (1999)
Eat My Rust Racing

Gebruikersavatar
Michel75
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice
Berichten: 4150
Lid geworden op: do jan 18, 2007 20:08
Locatie: Roelofarendsveen

RE: 30 April: Denk aan je geluid!

do apr 28, 2011 16:48

Ja, ik schreef ook dat ik dat naast/om het luchtfilter ga maken... dat gaat wat langer goed :wink:

Alfa Nord
Guru
Guru
Berichten: 1111
Lid geworden op: vr jul 28, 2006 22:58
Locatie: Grou
Contacteer: Website

RE: 30 April: Denk aan je geluid!

do apr 28, 2011 17:53

En ik heb natuurlijk net mijn custom made uitlaat eronder hangen :lol: . Zo te horen maakt ie niet veel meer herrie dan wat er onder zat. Anders ga ik lekker koffie drinken....

Gebruikersavatar
Michel75
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice
Berichten: 4150
Lid geworden op: do jan 18, 2007 20:08
Locatie: Roelofarendsveen

Re: RE: 30 April: Denk aan je geluid!

do apr 28, 2011 18:16

En ik heb natuurlijk net mijn custom made uitlaat eronder hangen :lol: . Zo te horen maakt ie niet veel meer herrie dan wat er onder zat. Anders ga ik lekker koffie drinken....
Heb je weleens een waarschuwing gehad? Ik niet. Kan moeilijk geloven dat we dan plots allemaal een probleem hebben zaterdag...

Alfa Nord
Guru
Guru
Berichten: 1111
Lid geworden op: vr jul 28, 2006 22:58
Locatie: Grou
Contacteer: Website

RE: 30 April: Denk aan je geluid!

do apr 28, 2011 20:07

Denk het ook niet. Anders moeten ze maar wat extra oranje tompoesen inslaan....

sebastiaan
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 824
Lid geworden op: wo jan 24, 2007 19:53
Locatie: Veen, NB

RE: 30 April: Denk aan je geluid!

za apr 30, 2011 21:11


Gebruikersavatar
Pietro Originale
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3178
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:01
Locatie: Hillywood

RE: 30 April: Denk aan je geluid!

di mei 03, 2011 11:27

Cross-post van SI website

Als de wekker om kwart over vijf gaat, vraag je je waarom je niet bent gaan darten, of een andere sport waarbij je op een normaal tijdstip opstaat. Samen met een net zo slaperige buurman Doug heb ik de trailer opgeprikt en zijn we naar Zandvoort gereden. Onderweg ingehaald door Jon. Dat busje kan inderdaad harder, maar dat vind de trailer niet fijn :( Maar wanneer je eenmaal om half acht het circuit op rijd, begint het te kriebelen en wil je zo snel mogelijk de baan op. De oranje tompoezen bij het inschrijven maakten ook veel goed ;-)

Ik was na de vorige racedag een beetje teleurgesteld dat ik niet onder de 2:15 gereden had. Maar de tijden in de vrije training boden gelijk hoop: 2:15.5. Dat was maar 2 tienden langzamer dan mijn snelste tijd van vorige seizoen. In de kwalificatie ging het nog beter: ik had al wat hoopgevende tijden gezien op mijn laptimer, maar ik was helemaal blij toen ik mijn officiële kwalificatietijd zag: 2:14.067! Daarmee was ik zelfs het snelste van de 105 Workshop. Natuurlijk kon ik het niet nalaten dat de rest in te peperen :)

Bij de start van de eerste race pakte ik gelijk een positie, maar in de Tarzan kwam ik klem te zitten achter een langzame auto (Joke ;))en kon Barend mij buitenom voorbij komen, wat ik natuurlijk na de race ook weer door de gebroeders Aarts ingepeperd kreeg ;) Na een paar ronden kwam was ik door nog twee auto's (witte en rode 75) ingehaald, maar een van deze (de rode 75) spinde vlak voor Barend en had ik weer een positie terug. In de laatste ronden zag ik mijn voorligger inlopen op Barend. Als die twee het aan de stok zouden krijgen, lag er voor mij misschien een kans om een plaatsje te pikken: als twee honden vechten om een been... Ik liep wel op hen in, maar ik was te hard aan het trappen en spinde ik achterop het circuit in de bocht zonder naam. In mijn spiegel zag ik de rode 75 voorbij komen die daarvoor in dezelfde bocht was gespind... Ik ben achter hem weer de baan opgekomen en heb de race uitgereden.

Bij de tweede race had ik weer een goede start en won gelijk een plaats. Ik ging goed en won nog een plaatsje op de rode 75. Maar op een gegeven moment begon de auto bij het accelereren uit bochten in te houden... Een halve ronde verder heb ik de auto aan de kant moeten zetten: geen benzine meer. Nadat ik de vorige racedag van de baan gehaald was omdat ik benzine op de baan verloor, was ik voorzichtig met het bijvullen: teveel benzine werd toen in linkerbochten eruit gegooid. Ook nu hoorde ik dat ik af en toe benzine verloor. Daardoor ben ik te voorzichtig geweest met bijvullen en 2 rondjes voor het einde stil komen te staan. Een suf einde aan een leuke racedag, maar ik houd in ieder geval een goed gevoel over aan het feit dat ik de snelheid gevonden heb. En dat tankprobleem los ik ook wel op: ik heb even bij Richard gespiekt ;)
Nu: Rosso 75 Turbo (voorheen TS) racer (1991), een BeierDreier
Vroeger: Nero 33 S 16V QV (1992), Grigio Chiaro Spider 2.0 (1991), Blu 164 TS (1995), Grigio Eclisse Spider 2.0 TS (1999)
Eat My Rust Racing

Terug naar “Racen - Algemeen”