Gebruikersavatar
LENZ
Guru
Guru
Berichten: 1412
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 17:42
Locatie: voorburg
Contacteer: Website

Transponder kwijt?

wo mei 12, 2010 10:49

Na de race van vrijdag bedacht ik mezelf dat ik volgens mij was vergeten om de transponder terug te geven.
Maialtje naar Ria gestuurd en die adviseerde me om hem terug te sturen.
Wil net in mijn auto kijken, zit de transponder er niet meer in?? Wel het borgje.
Kan me niet herinneren dat ik hem heb ingeleverd(bij wie moet je zo'n transponder normaal gesproken inleveren???)
Kan me eigenlijk niet herinneren dat ik na de 2e race iets met de transponder heb gedaan.
Misschien iemadn die ze allemaal tegelijk heeft ingeleverd??
Lijkt me toch niet dat ze zoiets jatten, en zoja komt dat toch de eerst volgende keer aan het licht.
Heb ook al een mailtje aaan ria gestuurd om te vragen of ze mijn transponder uberhaupt wel miste.

Gebruikersavatar
alfaqv75
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 7446
Lid geworden op: ma jun 13, 2005 17:31
Locatie: Bleiswijk

RE: Transponder kwijt?

wo mei 12, 2010 11:46

ze jatten ook de ronal dopjes op italia a zandvoort op de paddock helaas :?
33 type 2 16V carbs & Delta EVO

Historie: Spider QV ‘87, 33 1.4, 147GTA, 156 2ltr, 75 America, 33 16V, 155 2ltr 16V sport, Giulia Squadra Bianca, 75 QV, 33 imola, 75 ts, 33 1.5, 75 ts, 33 16V QV S, 33 16V QV, 33 16V, 33 1.7 8V, 33 1.3S

Alfa Nord
Guru
Guru
Berichten: 1111
Lid geworden op: vr jul 28, 2006 22:58
Locatie: Grou
Contacteer: Website

RE: Transponder kwijt?

wo mei 12, 2010 12:24

Lennart, gelijk na race 2 bij binnenkomst pitstraat stond er een meneer van de organisatie de auto`s op te wachten om de transponders in te nemen, die heeft mijn transponder achter van de auto gehaald, wellicht is ie ook bij jou in de auto geweest zonder dat je het gemerkt hebt, of misschien dat je dat vergeten bent?

DJ
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice
Berichten: 4363
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 13:04
Locatie: Rotterdam

Re: RE: Transponder kwijt?

wo mei 12, 2010 13:01

Lennart, gelijk na race 2 bij binnenkomst pitstraat stond er een meneer van de organisatie de auto`s op te wachten om de transponders in te nemen, die heeft mijn transponder achter van de auto gehaald, wellicht is ie ook bij jou in de auto geweest zonder dat je het gemerkt hebt, of misschien dat je dat vergeten bent?
Precies, je krijgt bij de dnrt nauwelijks de kans om je transponder te vergeten in te leveren. :wink:
Door ervaring wijs geworden denk... :wink:
Zou het ff afwachten. Als ze hem echt kwijt zijn melden ze zich wel. Kosten nieuwe rond de E300 dacht ik. Dnrt zal wel quantum kosting krijgen maar dan nog.

Gr DJ

Gebruikersavatar
LENZ
Guru
Guru
Berichten: 1412
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 17:42
Locatie: voorburg
Contacteer: Website

RE: Transponder kwijt?

wo mei 12, 2010 18:16

Ja, dat moet dan haast wel, was er niet helemaal bij denk ik na een nogal bewogen laatste rondje.
Heb er in ieder geval niks van gemerkt.
Wacht nog even de reactie van Ria af en dan laat ik weten

Gebruikersavatar
Niels
Guru
Guru
Berichten: 1007
Lid geworden op: vr apr 23, 2010 20:24
Locatie: Amersfoort
Contacteer: Website

RE: Transponder kwijt?

wo mei 12, 2010 18:21

Bij mij werd die ook meteen na race 2 bij binnenkomen van de pits uit de auto gehaald...

Miss dat het je ontgaan is na het gebeuren?? (kijken bij de auto enz?)
You see I think a Ferrari is a scaledown version of... God! And a Porsche 911 is a jumped up VW Beetle.
- Jeremy Clarkson

Gebruikersavatar
vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5577
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:27
Locatie: Overasselt

RE: Transponder kwijt?

wo mei 12, 2010 19:42

eind van de dag werd er nog wel omgeroepen of iemand de transponder wilde komen inleveren, maar dat was jij zeker weten niet. Ik denk dat ie gewoon net als bij iedereen met een leentransponder er bij de toren uitgehaald is.
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

Gebruikersavatar
toyo 888
Full Member
Full Member
Berichten: 314
Lid geworden op: zo sep 07, 2008 02:00

Re: Transponder kwijt?

do mei 13, 2010 08:10

Na de race van vrijdag bedacht ik mezelf dat ik volgens mij was vergeten om de transponder terug te geven.
Maialtje naar Ria gestuurd en die adviseerde me om hem terug te sturen.
Wil net in mijn auto kijken, zit de transponder er niet meer in?? Wel het borgje.
Kan me niet herinneren dat ik hem heb ingeleverd(bij wie moet je zo'n transponder normaal gesproken inleveren???)
Kan me eigenlijk niet herinneren dat ik na de 2e race iets met de transponder heb gedaan.
Misschien iemadn die ze allemaal tegelijk heeft ingeleverd??
Lijkt me toch niet dat ze zoiets jatten, en zoja komt dat toch de eerst volgende keer aan het licht.
Heb ook al een mailtje aaan ria gestuurd om te vragen of ze mijn transponder uberhaupt wel miste.
jij was de eerste auto die binnen kwam na de tweede race en werd aangehouden ter hoogte van het vlaghuisje.
waar de leden van de DNRT je transponder eruit haalde zoals bij alle auto s die volgde.

Terug naar “Racen - Algemeen”