Wat doe je met de zuigers en passen de motorsteunen van de Twin Spark ook?
Nog even over gedacht die vlak te maken, maar eerst maar eens kijken wat ie zo doet.
Efficiƫntie zal iets minder zijn met die bulten op de zuigers, maar ze raken nergens de kop.
Compressieverhouding zal zonder de bulten wat lager zijn.
De motorsteunen aan de bakzijde kan ik gebruiken, aan de distributiezijde niet en bovenop komt ook iets anders.
Ik laat ook die hele aluminium steun weg waar normaal de stuurbekrachtiging, dynamo en motorsteun aan zit.
In eerste instantie wilde ik ook nog de positie van de motor aanpassen, maar gezien de 54 kg die ik nu al uitspaar laat ik dat maar even voor wat het is. Al genoeg werk op m'n hals gehaald zo...
Leuk project zeg en lekker met Creo aan de gang zie ik
Thanx, Creo is dagelijkse kost, dus lekker gebruiken hierbij.
Wat tekenen en uit laten snijden is lekker makkelijk en ziet er ook beter uit dan zelf iets prutsen