Ja, klopt, 214 is al vrij hard
Volgens de GPS data haalde ik nu 184 km/h...
7200 rpm lijkt me ook geen probleem als alles lekker fris is.
Wilde eerst de motor lekker laten zitten, maar die haal ik er straks toch ook uit.
Blok wat nu in de bok ernaast hangt ga ik opfrissen, balansassen eruit, nieuwe lagers erin, zuigerveren ff bekijken etc.
Nokkenassen van een JTS liggen er ook al even en er moet ook een aluminium inlaat op van een ouder type.
Wel zo handig om dat op een motor te doen die ernaast staat, kan de huidige motor op reserve (verbruikt geen druppel olie tot op heden).
Kan als alles klaar is het spul er in 1x in en blijft de 156 zo lang mogelijk gewoon mobiel.
ontvetterbak is soms wel een gemis idd..maar het resultaat is er evengoed
werkt iig een stuk prettiger , schoon materiaal
spruitstuk is trouwens ook aardig gelukt zo te zien
Ja, ik heb al een paar keer gedacht om er één te kopen, maar dan moet ik eerst een plekje maken...
Blok moet ik ook nog poetsen, daarvoor heb ik nog wel een grotere bak die ik er dan onder kan zetten.
Spruitstuk ziet er leuk uit zo, al zeg ik het zelf. Is wel een gedoe om dat een beetje netjes te houden met alleen een slijptol om de stukken pas te meken
. Wel nog even goed inpakken, al zuigt de compressor 625 m³ koele lucht per uur aan is het toch beter om hem af te schermen.