Sorry voor deze qua merk zijnde off-topic foto's

Zijn er hier toevallig nog mensen die maandag de 17e gaan rijden op Zandvoort (Vijverberg)?
Ga ik eens even de spinnenwebben eraf rijden en wat roest afschudden..
Heb er wel weer erg veel zin an!
Ok, ja ik zat ook 2e hands een beetje te kijken en ken ook nog wel wat mensen in verschillende klasses etc. maar 't was eigenlijk meer een beetje nieuwsgierigheid eigenlijk want ik kan toch nog lang geen racelicentie betalen.Voor SI moet alles wel een FIA keur hebben, die mag wel verlopen zijn.
In principe kan je dus een gebruikt pak kopen van iemand die er zelf niet meer mee mag rijden omdat in zijn klasse de keur niet verlopen mag zijn. idem steolen etc. Wordt (zeker einde en begin seizoen ) wel eea gebruikt aangeboden. heb zelf mijn oude pak etc ook verkocht. EN het aardige is dat dan ook nog geld opbrengt..
Nu zijn er ook de nodige goedkopere leveranciers hoor, maar een nieuwe outfit kost zeker een serieus bedrag, ook al koop je geen A merken.
(overigens : naar mijn persoonlijke mening merk je het verschil tussen a en b merken wel, oa in pasvorm)
Maar kartkleding is dus niet toegestaan bij mijn weten. Niet toevallig zelfde maat als je vader?? Dan hoef je alleen schoenen en handschoenen en wellicht helm?
1. Juultje
2. Geert
3. Pieter (kijken)
4. Aso 69
5.Petje 75![]()
![]()
![]()
6. Cannucce Bros. (als de auto er nog staat..)
7. Walter
8. Bart-Jan
Gaan met die banaan1. Juultje
2. Geert
3. Pieter (kijken)
4. Aso 69
5.Petje 75![]()
![]()
![]()
6. Cannucce Bros. (als de auto er nog staat..)
7. Walter
8. Bart-Jan