Whahaha, dat NOOIT
Waar was jij in Hockenheim dan?

Waar de Gulia's elke ronde deur klink aan deur klink rijden (helaas was hans ook hier niet deze keer)
Maar ik gun het jou ook hoor, ma denk wel dat je zelfs zonder mij/ons aan de bak zal moeten
Bovendien nodig ik je graag uit naar SPA te komen, racen in een veld van 30/40 Alfa's al dan niet meer

Hockenheim is me te ver Niels ! Als ik nu eens een paar vrije dagen kon opnemen & de zaken-boel aan collega's kon overlaten...
Wat bedoel je dan precies met Spa ? Ik heb daar werkelijk -tig ronden gereden (race & trackday), maar nog nooit met m'n huidige racert... Is dat een ARC race of één of andere trackday ? Een ééndags evenement in het weekend is wel in te passen, denk ik.
Maar wat doen jullie op het WTCC ? kijke, kijke, nie rije ?? Dan sluit ik me bij Pieter aan hoor ! Party Poopers...
En voor de rest/zoals al vaker gezegd: laat iedereen die een licentie heeft & een snelle kar vooral op komen draven, hoe meer (deelnemers en/of PK's) hoe liever, hoe meer tegenstand hoe gemotiveerder ik word ! Of ik er harder door ga ? Dat zien we tijdens de race...

Jammer dat Hans er niet bij is, inderdaad, (auto is/had op tijd klaar kunnen zijn, maar Hans redt het persoonlijk (net) niet), maar ReesCees doet gelukkig mee (en ik hoop stilletjes dat 'ie een setje verse slicks onder zijn Juul heeft geknoopt...), en die Aso laat me ook vast niet aan mijn race-lot over. Toch, Aso ??? (en heb je nu bak in orde en weer 190 PK onder die mooie gele kap ?) En Marc komt natuurlijk óók, zijn "misschien" is natuurlijk van strategische insteek. Heeft geen zin Marc !! je komt toch wel en ik zal je als een horzel achtervolgen. Rijden met die kar alsof je 'm zonet gestolen hebt !!!