Tip: als je de ARC eruit haalt, denk dan aan je laadstroom (licht groen draadje) en ook aan je remlicht (direct op schakelaar maken) en je oliedruklampje, watertemp en benzinereserve.
Laadstroom en remlicht is een must, de overige weinig moeite om weer aan te sluiten als je de originele klokkenwinkel weer gebruikt.
Zo te zien is APK geen issue dus kan je idd heel veel electra zo overboord gooien.
Succes, groet Pieter
Hoi Pieter,
Ja klopt. Kabelboom, AlfaControl en zekeringkast zijn er nu uit, er blijven maar een paar draadjes over:
dynamo laadstroom
remlichten: plus zetten op 1 pool van de schakelaar, andere draad naar achteren naar je remlichten.
voeding brandstofpomp (roze wit vanuit schutbord rechts) : zet hier een plus geschakeld relais tussen, oftewel trek een dikke plusdraad naar achteren en laat deze wit roze draad het relais aansturen. Zo zorg je voor een volle 12v op je pomp.
tankvlotter+reserve indicator: direct op de klokkenwinkel ( deze stekkers zouden er nog in moeten zitten)
ruitenwisser: even originele schakelaar doormeten, ws massa geschakeld relais.
voeding dash : weet ik niet hoe het origineel zit (heb ik niet aangepast)
voeding Motronic: zit n plusdraad die de relais op je schutbord bedient, deze moet je schakelen.
oliedruk zenders (drukmeter+waarschuwingslamp): rechtstreeks op klokkenwinkel
water temp zender idem
toerenteller (bobine) idem
snelheidsmeter idem
contact en startdraad : startdraad middels drukknop, contact schakelen (dubbel via hoofdstroomschakelaar) en tevens via een lampje aan je dynamo laadstroom hangen ( groen draadje) motor uit en contact aan = lampje aan.
en wat massa draden ....