Ik ben niet snel genoeg voor de Volvo's... langzaam aan kan ik hun kopmannen voorblijven, maar ik realiseer me dat de mannen (en vrouwen) die achter mij hangen strijden voor de 1ste plek. Wie ben ik dan om hun feestje te verstoren. Ik ga netjes opzij en deed dat steeds wat later naar mate het seizoen vorderde. (ik werd ook sneller

). absoluut iedere keer hebben ze netjes gewacht tot ze me konden/mochten passeren en is dat sportief gegaan. De laatste wedstrijd heb ik echt strijd kunnen leveren in de vorm van een Volvo voorblijven tot de finish.
Dus zo kan het ook, dank aan de Volvo rijders die zo geduldig waren en ik hoop ook volgend seizoen dat dit een voorbeeld mag zijn hoe we samen over de baan gaan.
Zij rijden hun wedstrijd, wij de onze en we hebben geen belang bij contact. Een beetje coureur ziet wel in wie sneller is en de snelste moet het fatsoen opbrengen netjes in te halen.De langzamere moet in de gaten houden dat hij/zij eventueel meerdere achteropkomende deelnemers niet verstoord zodat er eentje voordeel uit kan halen.
Maar mijn persoonlijke ervaring is in alle opzichten positief, dus een bedankje aan de Volvorijders is zeker op zijn plaats!!!!