Dank je geert. typo....tot de 29ste juni op assen!Zandvoort bedoel je neem ik aan..
Dank je geert. typo....tot de 29ste juni op assen!Zandvoort bedoel je neem ik aan..
Zo'n AIM Datalog kost je echt de kop niet hoor! Rij ik ook meeja ik ook. ik denk, ach ik kijk wel op mylaps, staat inderdaad alleen zaterdag erop!!?? ben ook wel benieuwd naar de rondetijden namelijk, als leermoment. Weet wel waar het beter kon door wat dan ook (resten van Volvo`s, de zandbak van BJ, achteropkomend verkeer), maar het is altijd leerzaam te kijken wat dat nu echt kost op een ronde.
Ja maar hoeveel?? en konstant of niet?? kan je aardig wat van aflezen die staatjes van mylaps hoor...EN ja ik weet `t kost weinig zon ding, maar ja tijd en/of andere prioriteit....De top van de Volvo's rijdt 2:15, dus daar zat je iig boven.
Vond je het niet leuk dat we met de 147's mee reden dan Walter?jazeker, stond erachter bij de starts.. klein verschil. Is een turbo, met volgens de rijder mega onderstuur. Heeft nog wel wat ontwikkelingswerk te doen. Komen er nog meer bij?? Van mij mag het , was ook de eerste insteek van de klasse toch? En als er 147`s meedoen, doe ook maar een paar ferrari`s dan?
Kan Bert zijn GT4 modificeren..
Haha ja als het aan mij licht welDOEN Martin!
Ik begrijp je heel goedHa Ha... Welkom natuurlijk, ferrari rood, lamborghini-geel , maakt allemaal niet uit, als het maat een racer is. En je begrijpt mij een beetje verkeerd, ik zou graag wat meer auto`s verwelkomen, en daar mogen wat mij betreft dus echt wel naast de fit ook de andere italianen bijkomen.