Andere modellen zou inprenciepe ook geen probleem moeten zijn. Een gtvtje heeft misschien wel een aerodynamisch voordeel alleen kun je deze toch meer (straf)gewicht meegeven? En een guilietta is toch ook alleen maar lichter in de basis? Meer gewicht en voorderest heb je geen probleem in mijn ogen. En hoe meer auto's in de cup klasse hoe beter lijkt me
 Na een aantal jaar kan het altijd nog een klasse worden met maar slechts één model( zelf zal ik helaas door het student zijn eerst nog niet aan de start verscheinen. Maar vind het een super goed idee, en leuk om mee te denken
  Na een aantal jaar kan het altijd nog een klasse worden met maar slechts één model( zelf zal ik helaas door het student zijn eerst nog niet aan de start verscheinen. Maar vind het een super goed idee, en leuk om mee te denken  )
 )Greats Mathijs

). Die andere modellen kunnen trouwens nu ook al gewoon meestrijden in SI. Dus er is ook geen enkele reden voor de toelating qua model grijs te houden.
 ). Die andere modellen kunnen trouwens nu ook al gewoon meestrijden in SI. Dus er is ook geen enkele reden voor de toelating qua model grijs te houden.

. We zouden er dus nu al een stuk of 7 (incl. organisatie) hebben en er zijn meer mensen die interesse hebben.
 . We zouden er dus nu al een stuk of 7 (incl. organisatie) hebben en er zijn meer mensen die interesse hebben. 

).
 ).