Op de pitcam op de website ziet het er ook nu nog wel lekker uit, ben benieuwd

Spullen inpakken en auto opladen en eind van de middag al die kant op, wie nog meer?
Gewelig Martin!!!Ook weer terug uit Zandvoort!
Goed bevallen het eerste weekend voor mij![]()
De sfeer op de paddock alles bij elkaar maakt het gewoon een super gezellig weekend!
Verder was het voor mij de eerste keer dat ik een race heb gereden en ook de eerste keer dat ik met mijn nieuwe auto heb kunnen rijden.
De eerste dag was alles nog een beetje wennen, gelukkig ging het de 2e dag al een stuk beter![]()
Kan niet wachten tot de volgende keer![]()
![]()
Ciao en iedereen bedankt voor het gezellige weekend!
Dat werd al wel duidelijk in ons (nachtelijk en enigzins door alcohol benevelde) gesprekhet begint nu toch wel erg te jeuken!!!!
precies, ik ben eigenlijk ook nog in test en wenfase. Ik ben al blij dat ik een nieuwe tijd van 1in de 1:16 gereden heb ipv de 1:19 die tot dit weekend stond. toch weer enige tegenslag gehad eerst door de mega oliedruk koud waardoor de pakkingring van het filter eruit klapte en er voor ik er erg in had toch zo`n 4 liter olie op de paddock lag vrijdagavond, en bij race 1 zaterdag een glijder over andermans olie (waarom dacht toch iedereen dat die olie die er lag van mij was??) en een losgekomen plug waardoor alle koelvloeistof kwijt... En als klapstuk bij de laatste race een weggeklapte linker buitenspiegel waardoor geen beeld links (en een HANS, dus star in de stoel..) dus acheteropkomend verkeer gewoon ruimte gegeven. Maar met Barend een geweldige race gehad om de laatste plek, tussen alle scherven, grind en zand van de Volvo`s (en BJ...) door. Net te weinig kansen om er langs te komen, maar hij kreeg het niet cadeau. Al met al weer veel geleerd over de auto, vertrouwen in betrouwbaarheid , nu werken aan snellere tijden, en zelf minder slordig rijden! En het onderstuur eruit zien te krijgen! (ja ja we hebben een behoorlijk onderstuurde Bert gebouwd!) Inmiddels is wel klip en klaar dat de klapper 2 races geleden veroorzaakt is door gare schokdempers, het is na revisie daarvan een heel andere auto, helemaal niet meer tricky.en niet teveel kijken naar rondetijden.
dat is mede de kracht (denk ik) van de klasse! niet alleen is alle hulp paraat, men is ook niet te beroerd tips en truuken te delen! (ook als het in het eigen nadeel is)Super dat iedereen zo betrokken is bij de nieuwe rijders
Jij bedankt dat je er bij was, zo hoort de SI te groeien en ondanks je snelle auto ( en die van Martin) is het zeker een aanwinst in de klasse want hoe meer zielen hoe meer.......allemaal ontzettende bedankt dat ik er bij mocht zijn dit weekend. Heb echt enorm genoten sinds langere tijd weer eens te racen.
Misschien een grijs kleurspoelinkje Walter? ik vond de muziek best leuk.............kan ook aan het afvullen met van dat roze spul van de andere opa liggenhoewel de muziek iets lager Db had gemogen van mij..)
komt al vanzelf Patrick, geen spoeling voor nodig.. Ik dacht dat brabanders het altijd wel gezelling vonden als je langs kwam... nou bij Barend kwam ik (er) toch echt niet langs. Ben ik als Arnhemmer niet gezellig genoeg misschien?Misschien een grijs kleurspoelinkje Walter?