Nou, als er wat anders (water, ruitensproeiervloeistof, methanol, oid) door mocht, zou ik 4 grotere injectoren nemen op de originele plek.
Maar inderdaad, ik had het wel een beetje gedacht, ook bij SI mag je alleen maar benzine tanken die je bij de pomp om de hoek kan kopen!
Dus neem ik nu 5 originele ts-injectoren, de 5de voor de interkoeler ter extra koeling van de koeler. (wel op een aparte map, zodat die bij deellast niet meedoet)
Verschiltemperatuur wordt zo'n 60 graden bij vollast, wat betekent dat de luchttemperatuur ergens tussen de 60 en 100 graden kan komen te liggen. Volgens een goed geinformeerde bron verdampt bij 75graden zo'n 25% van de benzine, wat extra koeling betekent over de interkoeler!
Temperaturen ga ik meten voor compressor, na compressor en na de interkoeler (deze laatste wordt/ is bepalend voor het mms).
Koffiemaler gaat er bijna op, dan er weer af, ook nog blokje reviseren, pijpje van de carterafzuiging 90 graden draaien op het kleppendeksel, inbouwen, opbouwen en nog meer van die details

! Voorlopig ben ik nog wel zoet!