Jasper Slop
Member
Member
Berichten: 136
Lid geworden op: zo dec 08, 2013 21:53
Locatie: huizen

even voorstellen

ma dec 09, 2013 17:15

Hallo Alfisten
Ik ben Jasper Slop en ben besmet met 2 virussen het alfa virus en het race virus
En Ik heb het doel om volgend jaar de racecursus te gaan rijden dit natuurlijk met een Alfa.
Mijn opa en vader (Rob Slop en Robert Slop) hebben vroeger altijd historische geracet. Ze reden in de jaren 1984 t/m 2006 in een Alfa Giulietta Sprint Veloce. Vanaf jongs af aan ging ik mee met helpen met sleutelen. Mijn vader en ik hebben afgelopen jaar een Alfa 75TS opgebouwd voor de Squadra Italia. Hierdoor stroomde het virus nog harder door mijn aderen.
Ik ben nu 14 jaar en heb de afspraak met mijn ouders dat ze een auto voor me regelen dit zal waarschijnlijk een Alfa 75 zijn omdat ik graag een achterwiel aangedreven auto wil rijden. Ik moet zelf het cursus geld betalen. Wie wil mij helpen !!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb afgelopen jaar de Alp D Huzes gereden op mijn BMX voor een goed doel, en heb toen ontdekt hoe moeilijk het is om sponsoring voor elkaar te krijgen.
Al bijna 10 jaar doe ik aan fietscross als sport en kart ik regelmatig maar ik wil toch echt gaan racen.
Heb ook een website gemaakt www.nobudgetracing.nl

Groetjes Jasper Slop
:driving:

Ron Gta
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 551
Lid geworden op: do nov 09, 2006 14:40
Locatie: Ham Belgium

RE: even voorstellen

ma dec 09, 2013 17:49

Mooi Jasper :thumbs:

Gebruikersavatar
Eric
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 552
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:35
Locatie: Uithoorn

RE: even voorstellen

ma dec 09, 2013 19:47

Goed gedaan Jasper! Leuke site gemaakt, misschien zoekt de SCARB nog wel webmasters ..? :wink:
Mag je op je 15e al een licentie cursus doen? Ik denk dat je daar wat ouder voor moet zijn...

Foto's van jouw site zouden hier niet misstaan :D
SCARB 00694

Jasper Slop
Member
Member
Berichten: 136
Lid geworden op: zo dec 08, 2013 21:53
Locatie: huizen

Re: RE: even voorstellen

ma dec 09, 2013 20:54

Goed gedaan Jasper! Leuke site gemaakt, misschien zoekt de SCARB nog wel webmasters ..? :wink:
Mag je op je 15e al een licentie cursus doen? Ik denk dat je daar wat ouder voor moet zijn...

Foto's van jouw site zouden hier niet misstaan :D
hoi Eric

Vanaf 13-jarige leeftijd mag een cursist deelnemen aan de traditionele coureursopleiding. Een rijbewijs is dus niet nodig. Pas vanaf 16 jaar mogen jonge coureurs starten in enkele door de KNAF aangewezen raceklassen. Ook 15-jarige coureurs kunnen een KNAF-licentie behalen, maar dan moet wel aan diverse voorwaarden worden voldaan.
en laat ik bij het afrijden dan net 16 zijn :D

wat betreft de foto's dat zijn foto's van de historische FIA races en niet echt van de Trofeo. anders zouden we het forum wel kunnen vullen.
:driving:

Gebruikersavatar
Het-Licht
Guru
Guru
Berichten: 1329
Lid geworden op: di aug 30, 2005 17:09
Locatie: Afval aan den Rijn

RE: even voorstellen

di dec 10, 2013 00:04

Veel succes met je raceplannen, maar ik denk dat je met hier collecteren voor geld voor je racelicentie aan het verkeerde adres bent aangezien de meeste mensen hier zelf ook chronisch op zoek zijn naar BUDGET ! :lol:

Gebruikersavatar
GTA287PK
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2972
Lid geworden op: vr jan 18, 2013 14:30
Locatie: Didam
Contacteer: Website

RE: even voorstellen

di dec 10, 2013 00:27

Ik vind het een geinige, enthousiaste, licht brutale aktie, maar kan dat van zo'n jonge, en/maar nu al zo gedreven race-hond enorm waarderen, en ook wel in wat "klinkende munt".. :lol:

Heel veel succes man !!

PS alle andere, budgetzoekende, meerderjarige (aspirant) reesers die nu denken van "héé !!" : neem een (extra) krantenwijk !! :biggrin:
De mannen vóóraan verdelen de punten ! <Allard Kalff>


http://www.alterokunststoffen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5585
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:27
Locatie: Overasselt

RE: even voorstellen

di dec 10, 2013 08:18

He Emile, nu snap ik hoe jij het voor elkaar krijgt! :thumbs:

Jasper, welkom, en het is altijd goed om plannen te hebben!
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

Gebruikersavatar
Niels
Guru
Guru
Berichten: 1008
Lid geworden op: vr apr 23, 2010 20:24
Locatie: Amersfoort
Contacteer: Website

RE: even voorstellen

di dec 10, 2013 17:59

Welkom en succes!
You see I think a Ferrari is a scaledown version of... God! And a Porsche 911 is a jumped up VW Beetle.
- Jeremy Clarkson

Gebruikersavatar
Pietro Originale
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3179
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:01
Locatie: Hillywood

RE: even voorstellen

di dec 10, 2013 22:11

Zwart geld, een rijke oude vrouw trouwen of de spaarpot van je kinderen legen: zo krijgt men hier het racebudget bij elkaar. ;-)
Nu: Rosso 75 Turbo (voorheen TS) racer (1991), een BeierDreier
Vroeger: Nero 33 S 16V QV (1992), Grigio Chiaro Spider 2.0 (1991), Blu 164 TS (1995), Grigio Eclisse Spider 2.0 TS (1999)
Eat My Rust Racing

Gebruikersavatar
juultje
Guru
Guru
Berichten: 1158
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 07:48
Locatie: Rijsbergen
Contacteer: Website

Re: RE: even voorstellen

wo dec 11, 2013 08:25

Zwart geld, een rijke oude vrouw trouwen of de spaarpot van je kinderen legen: zo krijgt men hier het racebudget bij elkaar. ;-)
Ja Pieter, dat klopt maar volgens mij is hij het kind en heeft zijn vader zijn spaarpot al leeggemaakt :lol:

Gebruikersavatar
GTA287PK
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2972
Lid geworden op: vr jan 18, 2013 14:30
Locatie: Didam
Contacteer: Website

RE: even voorstellen

wo dec 11, 2013 08:37

Komt vaker voor hoor... Ook in "non-race" situatie's. Mijn kiddie's hadden ook spaarpotjes (spaarrekeningen), vanaf hun geboorte (door hun pappie) maandelijks een x-bedrag ingelegd, na het zinken van het huwelijksbootje door één van de ouders "in beheer genomen" en toen ze meerderjarig werden bleken de munten op ?!?! Voor alle duidelijkheid: IK leef/eet/race van mijn eigen munten...
De mannen vóóraan verdelen de punten ! <Allard Kalff>


http://www.alterokunststoffen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
GiuliaCorse
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3877
Lid geworden op: di apr 05, 2005 22:24
Locatie: Truzement

Re: RE: even voorstellen

wo dec 11, 2013 16:16

Mijn kiddie's hadden ook spaarpotjes (spaarrekeningen), vanaf hun geboorte (door hun pappie) maandelijks een x-bedrag ingelegd, na het zinken van het huwelijksbootje door één van de ouders "in beheer genomen" en toen ze meerderjarig werden bleken de munten op ?!?!
Goh herkenbaar. Gelukkig heeft vader 1 van de 2 in beheer, kunnen ze die nog delen.
"Not all those who wander are lost!" -J.R.R Tolkien-"
2000GTV TS 1972
Spider 916 1998
Fiorenzato Ducale compact

Gebruikersavatar
robert slop
Member
Member
Berichten: 157
Lid geworden op: za jan 02, 2010 18:42
Locatie: Huizen
Contacteer: Website

RE: even voorstellen

vr dec 13, 2013 00:08

Ik sponsor hem al jaren maar kleintjes worden groot en dan willen ze ook grote speeltjes,
Mijn tip zoek een rijke schoonvader met een leuke dochter die gek is op autosport maar die heeft hij nog niet gevonden
Dus gaat hij maar voor de donaties van mensen die hem willen helpen om zijn droom waar te maken
Elke euro is er 1 dichterbij.
Vind het leuk om te zien hoe hij hier mee bezig is.

Terug naar “Racen - Algemeen”