Nou dan schat je me aardig verkeerd in Dre (nee niet nog hoger).1.Petje75, Patrick, Giulia 2.0
2.Chris Hesen, Giulia 2.0
3.Barend Aarts Giulia 2.0
4.Bartman, Bart Jan, Giulia 2.0
5.Peter Rietkerk 75TB
6.Geert Ploeger 75 2.0 TS
7.Michel van Klink, 75 2.0 TS-C
8.Andretti Molletti, Dre 75 2.0 TS
9.Larini, Lars, 75 2.0 TS
10.......??
Zo dan, staan ze op geschat budget ,
gezien znelheid in de racerij voornamelijk budget is zou dit dan ook de uitslag moeten worden
PS een aantal zit dicht bij elkaar dus een plekje winst of verlies oké
Je moet onderaan beginnen en volgens Petje moet je mij dus komen helpen met sleutelenHey mannen als ik zondag toevallig is kom kijken (zou kunnen )
is alles dan vrij toegankelijk dus ook bij de sleutelaars bv
grt rogeralfa
Mooi man!Voor Assen gaat het me niet meer lukken 'm af te hebben maar dit is mijn nieuwe 75:
Vandaag de volledige binnenkant van de teermatten ontdaan..wat een pokkewerk..![]()
En begonnen met het lichter maken van de deuren. JS helpt mij met de dingen die ik zelf niet kan doen (o.a. overzetten v-bak).
Ook zijn er plannen voor een sterkere motor, maar daarover later meer..
Maandag weer verder!
Goed plan, heb al wat foto's gemaakt en zat er al aan te denken er wat bij te schrijven.Mooi genoeg om een eigen race-project topic te starten !!
Squadra Rossa of Rosa ....count me in!
Prima oplossing. Stuur die bokaal voor een 1e prijs op voorhand met de post naar Petje. Kan hij lekker doorwerken zondag.ik hoef dus eigenlijk al niet meer te komen..............![]()
Yep, heb deze ex-cursus auto van hem overgenomen.Zo te zien bij Jaco?
![]()
En sterkte met je vleeschwond!
oja en alles is idd gratis toegankelijk!!!Hey mannen als ik zondag toevallig is kom kijken (zou kunnen )
is alles dan vrij toegankelijk dus ook bij de sleutelaars bv
grt rogeralfa