Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3274
Lid geworden op: vr dec 23, 2005 16:58

RE: Squadra Italia 17 augustus Zandvoort

zo aug 19, 2007 19:26

Oei Pieter,
Het deed pijn aan mijn ogen om de GTV zo gebutst in Den Haag te zien.
Hopelijk valt het mee.

Gebruikersavatar
Michel75
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice
Berichten: 4160
Lid geworden op: do jan 18, 2007 20:08
Locatie: Roelofarendsveen

RE: Squadra Italia 17 augustus Zandvoort

zo aug 19, 2007 21:41

Helaas heb ik het niet kunnen zien, ik was te druk met sleutelen!
Maar ik ga het redden om komend weekend er te zijn!!

Leuke plaatjes!
Even een asje wisselen op het circuit, respect!

Gebruikersavatar
TurboMarc
Guru
Guru
Berichten: 1623
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:10
Locatie: Hoogwoud

RE: Squadra Italia 17 augustus Zandvoort

zo aug 19, 2007 22:05

Geert, leuke plaatjes als altijd :thumbs:

Negen uur vrije training, vijf over negen wiel verloren :? Resultaat van 5 afgebroken wielbouten :(
Ik had de velgen met luchtsleutel gemonteerd maar nog niet met de momentsleutel vastgezet omdat deze nog op bokken stond..
De volgende dag ben ik het totaal vergeten.

Ik reed de eerste ronde erg rustig en heb niets raars gevoeld gemerkt etc. Plots kom ik op 3 wielen het rechte stuk op :shock:
Wonderbaarlijk doe ik een 360 (of meer?) zonder van de baan te raken en zie ik later een wiel langskomen..
Achteras kapot, schokdemper kapot en beide remschijven kapot. Enfin het was nog vroeg, dus maar wat onderdelen gaan halen.
Toen we de dempers wilde wisselen zag ik pas dat er een remschijf ontbrak. Nog even snel naar haarlem gereden en aldaar een paar verse uit het schap gehaald.
Net te laat klaar voor race 2 van de dag, maar uit de pits gestart. Na een paar rondjes ging de auto inhouden en vervolgens viel hij helemaal uit.
Gelukkig zat er een 2 uurs race tussen race 2 en 3 dus tijd genoeg om het probleem te vinden zou je zeggen. Uiteindelijk wel ware het 10 minuten voor tijd 8)
Net te laat voor de start, dus vanuit de pits vertrokken. Auto reed wel maar had niet het vermogen wat ik gewend was. Desalniettemin een leuke race gehad,
maar ik moest hard werken om de jongens in te halen.
Opkomen rechte stuk zat ik achter BJ, effe slipstreamen dacht ik, maar ik kon hem niet bijhouden :oops: Door ietsje later te remmen voor de Tarzan kon ik hem toch verschalken \:D/
Volgend weekend op Assen gaan we ervoor, auto is er dan wel weer helemaal klaar voor! Het was weer een zonovergoten gezellig dagje zandvoort!
En iedereen bedankt voor de support tijdens het sleutelen =D> Volgens mij zie je dat niet in veel raceklasses dat iedereen elkaar helpt. Helemaal TOP!
Scarb# 00072

Alfa 75 Turbo Evo Superleggera Racer
Alfa 75 TS CUP Racer
Alfa GTV 2.0 V6 Turbo

Gebruikersavatar
Geert Ploeger
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 711
Lid geworden op: wo nov 16, 2005 13:43
Locatie: Amsterdam
Contacteer: Website

RE: Squadra Italia 17 augustus Zandvoort

di aug 21, 2007 22:41

Heeft er nog iemand foto's?
Zag dat er driftig werd geklikt door twee groene hesjes in het Scheivlak, weet iemand wie dat waren?

Terug naar “Racen - Algemeen”